Serdeczna prośba o pomoc!

1. Data: 2015-10-02 18:55:46

Temat: Serdeczna prośba o pomoc!
Od: KRZYZAK <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szanowne koleżanki i koledzy!
Zwracam się do Was z ogromną prośbą o wsparcie dla tego malca:
http://pomagam.caritas.pl/jakub-jedyny-w-polsce-jedy
na-szansa-to-rijad/
https://www.facebook.com/RatujmyKubusia/

Nie chodzi tylko o SMS, albo przelew. Rozpropagujmy wśród znajomych.
Nie zawsze pieniądze mogą kogoś uszczęśliwić (ale tak naprawdę uszczęśliwić). Tu i w
wielu innych przypadkach tak jest.
Dajmy chłopakowi szansę!

Niech się za miesiąc albo dwa naje jak chłop!

2. Data: 2015-10-03 18:46:07

Temat: Re: Serdeczna prośba o pomoc!
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

KRZYZAK wrote:

> Szanowne koleżanki i koledzy!

i tak wszystkie grupy zasrasz?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2015-10-04 11:02:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> Wrote in message:

> i tak wszystkie grupy zasrasz?

Pisze pewnie wszędzie tam, gdzie może się spodziewać LUDZI - i ma
rację.
Nie podoba Ci się, to wystarczy milczeć i nie czytać.
Ciesz się zdrowymi dziećmi :->
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

4. Data: 2015-10-04 16:23:08

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Pisze pewnie wszędzie tam, gdzie może się spodziewać LUDZI - i ma
> rację.

odezwała się Ta, która też ma gdzieś netykietę i tematyki grup.

> Nie podoba Ci się, to wystarczy milczeć i nie czytać.

mogłaś milczeć

> Ciesz się zdrowymi dziećmi :->

akurat moje dzieci są chore, od urodzenia. Więc nie mów mi jak to jest.

5. Data: 2015-10-04 17:12:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Oct 2015 14:23:08 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> odezwała się Ta, która też ma gdzieś netykietę i tematyki grup.

> mogłaś milczeć

> akurat moje dzieci są chore, od urodzenia. Więc nie mów mi jak to jest.

Więc skąd ten brak empatii?

6. Data: 2015-10-04 21:09:25

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Więc skąd ten brak empatii?

z życia. I dlatego wiem jak to jest.
Od łańcuszków internetowych jeszcze nikt nie wyzdrowiał.
Od tego tylko pasą się duże fundacje zżerające większość kasy na własne
cele

7. Data: 2015-10-04 23:12:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Oct 2015 19:09:25 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> z życia. I dlatego wiem jak to jest.
> Od łańcuszków internetowych jeszcze nikt nie wyzdrowiał.
> Od tego tylko pasą się duże fundacje zżerające większość kasy na własne
> cele

Tak, to prawda. Jednak wśród takich głosów są autentyczne. Trudno je
odsiać, więc pozostaw samym ludziom wybór.

8. Data: 2015-10-04 23:20:54

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tak, to prawda. Jednak wśród takich głosów są autentyczne. Trudno je
> odsiać, więc pozostaw samym ludziom wybór.

ale od tego są włąsciwe grupy. a ten post był po prostu NTG. Zresztą na
iluś innych grupach na które puścił również

9. Data: 2015-10-04 23:36:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Oct 2015 21:20:54 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> ale od tego są włąsciwe grupy.

...na które niekoniecznie w pierwszej kolejności się zagląda, albo i
wcale...

> a ten post był po prostu NTG. Zresztą na
> iluś innych grupach na które puścił również

Bywają tematy naprawdę ntg i jakoś wszyscy to znoszą.

10. Data: 2015-10-05 11:52:42

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> ...na które niekoniecznie w pierwszej kolejności się zagląda, albo i
> wcale...

jak będę chciał tam zajrzeć to zajrzę

> Bywają tematy naprawdę ntg i jakoś wszyscy to znoszą.

no właśnie nie

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Kombucha.
ogóreczki na ostro zrobione
Knedle ze śliwkami :-)
Grochówka bez grochu...
Wypiekacz do Chleba Zelmer - sprzedawca NEONET