Grzybobranie

1. Data: 2015-10-06 07:26:40

Temat: Grzybobranie
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

Niby u nas susza, a ja dzisiaj rano, w drodze po świeże pieczywo, trzy
piękne maślaczki w sosnach pod domem znalazłem.

Trzeba było zweryfikować plany śniadaniowe. Będzie jednak jajecznica z
grzybami :)

Sezon na maślaki uważam za otwarty, choć w tym roku bardzo późno i
pewnie wysypu nie będzie. W zeszłym roku w tych samych sosenkach
nazbierałem tyle, że po ususzeniu wyszedł litr grzybów.

Pozdrawiam,
MW

2. Data: 2015-10-08 13:00:24

Temat: Re: Grzybobranie
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-06 o 07:26, wolim pisze:
> [...]
> pewnie wysypu nie będzie. W zeszłym roku w tych samych sosenkach
> nazbierałem tyle, że po ususzeniu wyszedł litr grzybów.

Jak na rejon Wielkopolski to chyba jednak trochę za wcześnie z
otwieraniem sezonu... Dwukrotnie był wysyp kani-sów, także jednorazowo
znalazłem parę prawdziwków, i to na ten rok wszystko. Praktycznie od dwu
miesięcy nie sopadła tu ani krp[la deszczu.
A podobno na południo kraju grzyby można kosić kosą.

3. Data: 2015-10-08 15:22:19

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2015 o 13:00, Trybun pisze:

> [...]
> miesięcy nie sopadła tu ani krp[la deszczu.
> A podobno na południo kraju grzyby można kosić kosą.

Budzisz nadzieje.
Wybieram się jutro na Podkarpacie - sprawdzę orgaz... organoleptycznie:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

4. Data: 2015-10-08 17:47:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-08 13:00, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

Kieleckie to już południe?

5. Data: 2015-10-08 17:49:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 08 Oct 2015 17:47:12 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-08 13:00, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Kieleckie to już południe?

Nic nie wiem o koszeniu w lasach u nas. Sucho i pusto.

6. Data: 2015-10-08 18:56:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-08 o 13:00, Trybun pisze:

> A podobno na południo kraju grzyby można kosić kosą.

Ciekawe. Kilka dni temu kupiłam na targu borowiki, podobno z północy
Polski przywiezione.

Ewa

7. Data: 2015-10-08 19:16:13

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A podobno na południo kraju grzyby można kosić kosą.

Na południu to niewiele znajdziesz bo na południu była największa susza.
Tylko na północy jest wysyp: całe Pomorze, Kaszuby, Warmia, Mazury,
Suwalszczyzna.

GA

8. Data: 2015-10-08 19:38:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic nie wiem o koszeniu w lasach u nas. Sucho i pusto.

Przybyli ułani i skosili.

9. Data: 2015-10-08 19:45:32

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2015 o 19:16, GalAnonim pisze:

> Na południu to niewiele znajdziesz bo na południu była największa susza.
> Tylko na północy jest wysyp: całe Pomorze, Kaszuby, Warmia, Mazury,
> Suwalszczyzna.
>
> GA

Eeee.... to dupa :(
Trybun narobił mi apetytu tylko.

Ale mam nadzieję, że mirabelki przefermentowały już :)
W końcu posłuchałem rad z p.r.k :)

10. Data: 2015-10-08 19:54:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 19:45:32 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> Ale mam nadzieję, że mirabelki przefermentowały już :)
> W końcu posłuchałem rad z p.r.k :)

Wreszcie :-)

Serdeczna prośba o pomoc!
Kombucha.