Re: Sianie cisu

Data: 2006-10-29 06:31:49
Temat: Re: Sianie cisu
Od: "johnny" <j...@p...pl>

Grzegorz napisał(a) zaCIS sprawę dokumentie:

> Nasiona cisu przed sianiem muszą przejść przez przewód pokarmowy ptaka.
> Myślę, ze można by sie tu posłużyć kurami. Jeśli kurami, ani papużkami nie
> dysponujesz lepiej rozmnażać cis z sadzonek

Rozmnażanie z sadzonek to pójscie na łatwiznę! Prawdziwy hardcorowiec będzie
rozmnażał z nasion. W tym celu wykorzysta żonę, zwłaszcza jeśli ponad
rozrywkowe towarzystwo przekłada domowe gniazdko. Zresztą nie sposób
przygotowania nasion jest tutaj naistotniejszy, ale metoda ich późniejszego
odzyskiwania =(:-o)

Pozdroofka Johnny
http://www.johnny.civ.pl/