Silne nudności i gorączka po jedzeniu

1. Data: 2009-06-22 00:41:13

Temat: Silne nudności i gorączka po jedzeniu
Od: Krakers <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W imieniu mojego dobrego znajomego, chciałbym się dowiedzieć jaki może
byc powód nastepujacych objawów...
Silne zawroty głowy, nudności oraz często - gorączka
Objawy te wystepują po spozyciu nawet najmniejszej ilosci dowolnego
pokarmu - nawet po zjedzeniu jogurtu czy wypiciu kilku łyków wody...
Co najgorsze owe objawy występują nieprzerwanie od konca Listopada
2008

Mój znajomy niestety zwlekał z wizytami u lekarza aż do początku
Czerwca br. miał zrobione badanie moczu, oraz 2 badania krwi -
biochemia o profilu ogólnym (bodajże cholesterol itp) oraz morfologia,
co ciekawe wszystkie te badania nie wykazały żadnych nieprawidłowości
- jedynie zwiększenie ilosci białych krwinek, lekarz jednak zaznaczał
że może byc to spodowane problemamami z zębem (infekcja). Jedyne co
usłyszał od lekarza Mój znajomy to to że jest 'zdrowy' - jednak nie
trudno zauważyć ze tak NIE JEST - i własnie z powodu tej opinii
lekarza znajomy zrezygnował z dalszych wizyt, nie jestem w stanie go
namówic - dlatego postanowiłem zwrócić się na tą grupę

Powodem rezygnacji z dalszych wizyt była obojętnosc lekarza na to co
mówił mu mój znajomy, ja także nie rozumiem jak lekarz w takim
przypadku może stwierdzić "zdrowy"...

Znajomy czytał o tym w sieci bardzo dużo i ciągle zaznacza iż może być
to rak żołądka (Zwiększona ilośc białych krwinek) - bo napewno nie
jest to niestrawność (przez ponad pół roku - chyba niemożliwe) z uwagi
na to ja chciałbym poznać Waszą opinię na temat tego schorzenia, oraz
ewentualnie sposób w jaki mogę mu pomóc - na wizyte u lekarza nieda
sie go niestety namówic...

Zaznaczę jeszcze ze objawy przez ten czas się nie nasilały - tylko
nieco osłabły (w pierwszych dniach tej dolegliwości po posiłku były
silne wymioty oraz omdlenia), ale nadal jest tak że po każdym posiłku
musi sie położyć spać bo czuje się jak pod wpływem sporej ilości
alkoholu

Pozdrawiam Serdecznie,

2. Data: 2009-06-22 08:00:55

Temat: Re: Silne nudności i gorączka po jedzeniu
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krakers pisze:

> Mój znajomy niestety zwlekał z wizytami u lekarza aż do początku
> Czerwca br.
> Powodem rezygnacji z dalszych wizyt była obojętnosc lekarza na to co
> mówił mu mój znajomy

Objawy przerażające. Podobnie przerażająca postawa twojego znajomego.
Czy tak podstawowe, łatwe i dostępne badanie jak USG jamy brzusznej zrobił?
No jak można olać sprawę zdrowia gdy się ma tak poważne objawy?
Ewentualny nowotwór jest wyleczalny, ale nie przy takiej postawie
pacjenta, pół roku od niepokojących objawów i nawet nie zdiagnozował
problemu? No masakra mentalna pacjenta... :-(

STranger

3. Data: 2009-06-22 08:21:48

Od: aszher <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 02:41, Krakers <v...@g...com> wrote:
> [...]
> silne wymioty oraz omdlenia), ale nadal jest tak że po każdym posiłku
> musi sie położyć spać bo czuje się jak pod wpływem sporej ilości

napisz, czy przyjmuje jakieś leki na inne schorzenia a jeśli- to
jakie?
gdzie i w jakich warunkach pracuje tj.(biuro,budowa,rolnictwo itd)?
poadrówko
-aszh-

4. Data: 2009-06-22 08:49:30

Od: Krakers <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 22, 10:00 am, STranger <p...@b...pl> wrote:

> [...]
> pacjenta, pół roku od niepokojących objawów i nawet nie zdiagnozował
> problemu? No masakra mentalna pacjenta... :-(

No niestety... ale i tak przy jego postawie dużym sukcesem było to że
w ogóle poszedł do lekarza.
Z tego co wiem to badania USG nie miał zrobionego, zaproponuję mu to i
mam nadzieję że pójdzie je zrobić...
Wiem jedynie że chciał iśc na badanie gastroskopem - ale dowiedział
się że w kolejce czeka sie nawet pół roku, więc olał sprawe totalnie

Pozdrawiam Serdecznie,

5. Data: 2009-06-22 09:08:43

Od: Krakers <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 22, 10:21 am, aszher <a...@w...pl> wrote:
> [...]
> jakie?
> gdzie i w  jakich warunkach pracuje tj.(biuro,budowa,rolnictwo itd)?

Nie przyjmuje żadnych leków, przez pewien czas tych objawów przyjmował
rożne witaminy oraz podobne tego typu rzeczy (nic nie pomagało), ale
żadnych leków na recepte itp,
Praca typowo biurowa, choć pracuje w domu, przy komputerze, niewiele
aktywnosci fizycznej - jeśli już to do sklepu i spowrotem, otyły nie
jest jeśli o to chodzi - napewno niema nadwagi
Pracuje w branży informatycznej dlatego wiekszosc czasu spedza przy
komputerze, i tak było przez ponad 3lata - praktycznie zero aktywnosci
fizycznej
Od listopada 2008 od kiedy rozpoczeły się te objawy zaczął jako tako o
siebie dbac tj. zrezygnował z ciągłej pracy przy komputerze, i gdy
pogoda na to pozwoli wychodzi z domu, a raczej przed dom - posiedzieć
w ogródku
Ogólnie do tego czasu żadnych problemów ze zdrowiem nie miał, od
początku 2002 roku nie pali papierosów, dieta typowo wielkomiejska,
czyli głownie fastfood - frytki, pizza, hamburger do tego oczywiscie
obowiązkowo piwo

Pozdrawiam Serdecznie,

6. Data: 2009-06-22 10:41:58

Od: aszher <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 11:08, Krakers <v...@g...com> wrote:

> [...]
> początku 2002 roku nie pali papierosów, dieta typowo wielkomiejska,
> czyli głownie fastfood - frytki, pizza, hamburger do tego oczywiscie

przypadłość twojego kolegi bardzo uciążliwa, ale styl życia a
zwłaszcza dieta co najmniej,,,, śmieszna i mało odpowiedzialna.
Czy zmienił sposób żywienia?--- niech zmieni.
Czy oprócz wymiotów coś go boli, piecze np.(z prawej, z lewej, na
środku brzucha)?
Czy ma ślinotok(napływanie do ust kisielkowatej śliny)oczywiście nie
przed samymi wymiotami, tylko pomiędzy?
A jak tam kolor, konsystencja kupki?
Czy pan śmieciojadek :) miał robioną gastroskopie?
Im więcej napiszesz to tym lepiej ktoś coś będzie mógł mu za sugerować
z tymże na pewno nie jest to ani nie będzie tak miarodajne jak
powiedzmy wszelkie kierunkowe badania w szpitalu w ,którym moim
zdaniem już dawno powinien był się znaleźć. Jeśli twojemu koledze nie
odpowiada lekarz rodzinny to niech skorzysta z ambulatorium.
Wszelkie sugestie należy przyjmować racjonalnie, bo i nie wszyscy tu
są lekarzami.(ja nie jestem)
zdrowia, dla kolegi
-aszh-

7. Data: 2009-06-22 11:14:21

Od: Melisa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krakers pisze:
> [...]
> pokarmu - nawet po zjedzeniu jogurtu czy wypiciu kilku łyków wody...
> Co najgorsze owe objawy występują nieprzerwanie od konca Listopada
Skoro są to objawy po spożyciu posiłku wskazanym jest zrobienie
gastroskopii. Prywatnie można to zrobić z dnia na dzień, a koszt
160 zł w porównaniu do objawów wart jest takiej decyzji.
--
Melisa

8. Data: 2009-06-22 11:22:19

Od: Krakers <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 22, 12:41 pm, aszher <a...@w...pl> wrote:
> [...]
> odpowiada lekarz rodzinny to  niech skorzysta z ambulatorium.
> Wszelkie sugestie należy przyjmować racjonalnie, bo i nie wszyscy tu

Sposób żywienia zmienił zaraz po pojawieniu się objawów, teraz ma
bardziej 'ludzką' diete, choc czasami nie może sie oprzeć i zje
jakiegos burgera, ale ogólnie stara sie jesc wszystko co lekkostrawnei
zdrowe - chociaż nie wiele to pomaga ponieważ objawy występują po
kazdym rodzaju pozywienia bez wyjątków

Bólu, ani innych tego typu objawów fizycznych niema - to akurat chyba
przemawia na korzyść ponieważ rak powoduje silne bóle żołądka (z tego
co czytałem), wymiotów oraz biegunki też aktualnie niema (występowały
na początku)
Gorączka o której napisałem w tytule występuje sporadycznie (około 2-3
razy w miesiącu), bez konkretnych powodów (czasami po lekkim śniadaniu
czasami po obiedzie)

Gastroskopii także nie miał robionej ponieważ dowiedział się iż w
kolejce trzeba czekać nawet do 6 miesięcy - więc sobie to odpuścił,
choć próboje go namówic aby sie zapisał... lepiej poźno niz wcale

Ogólnie cięzko jest go zmusić by poszedł do lekarza, zdziwiło mnie to
że w ogóle poszedł na badanie krwi, dlatego staram się sam czegoś
dowiedzieć...

Pozdrawiam Serdecznie,

9. Data: 2009-06-22 12:56:09

Od: aszher <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 13:22, Krakers <v...@g...com> wrote:

> [...]

>Objawy te wystepują po spozyciu nawet najmniejszej ilosci dowolnego
>pokarmu - nawet po zjedzeniu jogurtu czy wypiciu kilku łyków wody...

coś ty chyba "improwizujesz"delikatnie mówiąć, bo z logicznego punktu
widzenia to nie powinien już żyć.więc jak to jest?

10. Data: 2009-06-22 13:07:55

Od: aszher <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dowiedzieć...
>
> Pozdrawiam Serdecznie,- Ukryj cytowany tekst -

A czy po śmieciowym jedzonku też są objawy?
Pytam bo,,,kojarzę takie programy dokumentalne z przed kilku lat o
ludziach w tym dzieciach, którzy przez długi okres jeśli nie niemalże
całe życie ,żywili sie jakimś określonym jednolitym pożywieniem(frytki
itd) co
w konsekwencji spowodowało niemożność zjedzenia niczego innego.
Możliwe, że ta niemożebność u nich miała bardziej charakter
psychiczny, ale tak na zdrowy rozsądek jak człowiek przez kilka lat
żywi się dziadostwem i to jednolitym to czy można się dziwić, że
żołądek, wątroba "powie" w końcu dość albo nie zechce przyjąć niczego
innego?! te słowa to nie diagnoza to sugestia, dobrze by było żeby
włączyli się do dyskusji prawdziwi znawcy tematu.
-aszh-
aha,,piszesz,że on: tam nie chce, tego nie chce, tamtego nie zrobi,,,a
może on po prostu chce zwrócić na siebie czyjąś uwagę.

mleko
Cudotwórca z Lublina
pl.sci.medycyna jak źródło inspiracji
bakterie
co powinna zawierac apteczka samochodowa?