Skandaliczna niedopuszczalność zabijania

161. Data: 2018-09-10 18:36:22

Temat: Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-10 18:12, Ilona wrote:
> [...]
youtu.be&t=2765

> a co? nie wolno?
>
> https://twitter.com/_nazimno/status/9783831024678912
00

> Pomału sie przyzwyczajaj, jak tak dalej pójdzie, to dostaniez urzędowy
> nakaz na wygenerowanie sobie jakiejś płci.

P.S. może sobie już jakąś wybierz, żeby nie brakło :)))
https://bialyrasizm.pl/spis-i-charakterystyka-wszyst
kich-56-plci/

162. Data: 2018-09-13 15:28:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 września 2018 17:53:57 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
pilepsji-na-patelni-kobieta-odprawiala-egzorcyzymy

na kolana, powiedział: "Panie, zlituj się nad moim synem, bo jest chory na padaczkę i
bardzo cierpi. Często wpada w ogień, często do wody. Przyprowadziłem go do Twoich
uczniów, lecz nie mogli go uzdrowić". Jezus rzekł na to: "O plemię niewierne i
przewrotne, dokąd jeszcze mam być z wami? Jak długo jeszcze mam was znosić?
Przyprowadźcie mi go tutaj". Jezus skarcił go i demon wyszedł z niego. Od tej pory ów
chłopiec był zdrowy. Podeszli potem na osobności uczniowie do Jezusa i zapytali:
"Dlaczego my nie mogliśmy go usunąć?" On im odpowiedział: "Z powodu niedostatku
waszej wiary. Zapewniam was, jeśli będziecie mieć wiarę [choćby taką] jak ziarnko
gorczycy, to powiecie tej górze: "Przesuń się stąd tam", i przesunie się. I nic nie
będzie dla was niemożliwe".

> Są takie książki w których piszą, że niektóre kobiety potrafią latać na
> miotle. Pewnie mają większą wiarę, niż ziarnko gorczycy.
>
> Poważnie uważasz, że epilepsja to demon?
> Z tego filmiku wynika, że tacy ludzie jak ty faktycznie istnieją, ale aż
> trudno mi uwierzyć, że dostąpiłem zaszczytu dyskutowania z tak rzadkim
> patologicznym przypadkiem. Chyba zagram w totka.
>
> Powrotu do zdrowia życzę
> Piotr

Nie przejmuj się kwiatuszku do kożucha. ;)
Kiedyś cię Życie zweryfikuje w zupełnie inny sposób niż sobie to jesteś w stanie
wyobrazić. Obyś POrafił wtedy POzbierać szczękę z POdłogi ;P

163. Data: 2018-09-13 15:34:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 września 2018 20:30:24 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <m...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Mówią, że z głodnym się nie najesz
> a z głupim sobie nie porozmawiasz...

No i nie porozmawiałem sobie ;P

164. Data: 2018-09-13 17:15:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-13 o 15:28, m...@g...com pisze:

> Nie przejmuj się kwiatuszku do kożucha. ;)
> Kiedyś cię Życie zweryfikuje w zupełnie inny sposób niż sobie to jesteś w stanie
wyobrazić.

Serio? Czyli oprócz urojeń o demonach masz zdolności przewidywania
przeszłości?
Bladego pojęcia nie masz, co jestem w stanie sobie wyobrazić :)

> Obyś POrafił wtedy POzbierać szczękę z POdłogi ;P

Sądzisz, że tak jak ty przestanę odróżniać rzeczywistość od fantazji i
uwierzę w demony epilepsji?
Wykluczyć tego nie mogę, bo demencja na starość to straszna sprawa i
mózg potrafi płatać figle. Ale to nie spowoduje, że demony zaczną istnieć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

165. Data: 2018-09-13 19:38:40

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 9 Sep 2018 21:11:29 +0200
doszła do mnie wiadomość <5b957060$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
od Kviat :

>"Dostatecznie zaawansowana technologia nie różni się od magii."
>Arthur C. Clarke

Sęk w tym, że tu nie ma zaawansowanej technologii, bateria, drucik i
magnes na osi, wystarczy sobie rozrysować linie sił i przepływy
prądów(ale trzeba to zrobić z głową), a bajania o łamaniu i eterze
same znikną.

166. Data: 2018-09-13 21:23:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-13 o 19:38, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
> magnes na osi, wystarczy sobie rozrysować linie sił i przepływy
> prądów(ale trzeba to zrobić z głową), a bajania o łamaniu i eterze

Sęk w tym, że dla Ilony jest za bardzo zaawansowana i dlatego magiczna.

Pozdrawiam
Piotr

167. Data: 2018-09-14 13:30:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-13 19:38, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> magnes na osi, wystarczy sobie rozrysować linie sił i przepływy
> prądów(ale trzeba to zrobić z głową), a bajania o łamaniu i eterze

Koniecznie narysuj i powiedz, o co zaczepiona jest siła dF i gdzie jest
jej reakcja?
https://cdn.comsol.com/wordpress/2018/04/homopolar-g
enerator-model-current-density-norm.png

Pamiętaj, nie ma akcji, bez reakcji.

168. Data: 2018-09-14 13:31:05

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-13 21:23, Kviat wrote:

> Sęk w tym, że dla Ilony jest za bardzo zaawansowana i dlatego magiczna.

Gupiś!

169. Data: 2018-09-14 13:32:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-14 13:30, Ilona wrote:

> Koniecznie narysuj i powiedz, o co zaczepiona jest siła dF i gdzie jest
> [...]

Ooops... to ten obrazek:
http://www.scielo.br/img/revistas/rbef/v29n2/a12fig0
2.gif

170. Data: 2018-09-14 19:58:15

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 14 Sep 2018 13:32:20 +0200
doszła do mnie wiadomość <png692$r08$3@node2.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

> [...]
02.gif
>Koniecznie narysuj i powiedz, o co zaczepiona jest siła dF i gdzie jest

Już o tym pisałem poprzednio:

"Zbuduj sobie takie coś, ale daj swobodę obrotu i magnesowi i
przewodnikowi z prądem.
Jak myślisz, co się stanie?"

Odpowiem, magnes będzie wirował w jedną stronę wokół osi, a przewód z
prądem w przeciwną

I tu:

Generalnie, magnes chce obrócić przewodem(z przepływającym prądem) w
lewo, a przewód z prądem usiłuje obrócić magnes w przeciwną stronę,
akcja-reakcja.

Konstytucja czy ewangelia
piękny pogrzeb
Rynsztok w trzecim pokoleniu.