Re: Sky&Robak: who is who ;D

Data: 2007-03-01 08:53:33
Temat: Re: Sky&Robak: who is who ;D
Od: michał <6...@g...pl>

ksRobak wrote:
> Blefujesz biedaku jak zwykle i jak zawsze bez uzasadnienia.
> To klasyczne pieniactwo Epimenidesa - oszczerstwo z założenia.
> Zakładasz Pan sobie, że Sky ma coś, ale to co sobie zakładasz to gó
> wno.
> Liczą się konkrety i fakty a Pan tworzysz CHAŁĘ - odmóżdżającece
> memy
> bez desygnatów. Jesteś Pan panie AW mędrkującym manipulatorem.
> Kto ufny i głupi to panu uwierzy.
> Zobacz Pan:
> JA piszę, że REAL składa się z obiektów empirycznie potwierdzalnych.
> [...]

Cokolwiek zostało tu już powiedziane o Skayu, wygląda na to, że jest
podyktowane zawiścią. Do pozazdroszczenia jest jego spontaniczność i w
sumie brak z jego strony pożądanej przez niektórych uczestników
reakcji na prowokacje. Zarówno te zamierzone i przemyślane, jak i te z
automatu zadawane: z przyzwyczajenia lub prymitywnego sposobu
prowadzenia wymiany myśli.
Tak zwane wodolejstwo nie powinno być przez nikogo przy zdrowych
zmysłach potępiane. Nikomu Sky tym krzywdy nie robi, ani nikogo nie
obraża. Ci, których szlag trafia z tego powodu, sami sobie robią
krzywdę. :)

michał