Re: Sledziona

Data: 2005-02-22 11:13:22
Temat: Re: Sledziona
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl>

On Tue, 22 Feb 2005, Mariusz wrote:

> Watrobe mam w dobrym stanie, Z tego powodu chcialbym sie zapytac czy
> medycyna zachodnia jest w stanie zbadac sledzione i trzustke by postwaic
> jakas diagnoze.Ewentualnie gdzie moge sam poszukac informacji na ten temat ?

Twoj problem polega na tym, ze
mieszasz dwa systemy medyczne - medycyne konwencjonalna i medycyne
wschodnia - czyli dwa rozne swiaty. Medycyna zachodnia nie przypisuje
sledzionie objawow, ktore podajesz, chociaz przy nieprawidlowej funkcji
sledziony moze dojsc do ryzyka zakzen niektorymi drobnoustrojami,
stad np. w przypadku jesli pacjent choruje na zapalenie pluc
nawet bez powiklan a ma usunieta sledzione to jest to wskazanie
do hospitalizacji. Nie oczekuj od lekarzy medycyny zachodniej,
ze beda poslugiwali sie terminologia, sposobem wnioskowania
charakterystycznym dla medycyny chinskiej. Musisz wybrac jedna
z drog - albo leczyc sie wg. zasad medycyny zachodniej u
"normalnych" lekarzy albo zglosic sie do lekarza medycyny
wschodniej i trzymac sie jego regul diagnostycznych i leczniczych

P.>
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl