Smażone zakąski z ryb.

1. Data: 2006-11-10 19:13:53

Temat: Smażone zakąski z ryb.
Od: "pax" <c...@r...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Potrzebuje zrobić smażone zakąski z:
-filet z pstraga
-dzwonki z łososia

Czy macie jakieś pomysły na szybkie przygotowanie tych ryb?
Mam jutro gości którzy bardzo lubia te ryby.

--
pax

2. Data: 2006-11-10 22:09:58

Temat: Re: Smażone zakąski z ryb.
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 10 novembre 2006 ŕ 20:13:53, dans <ej2j2d$k0g$1@atlantis.news.tpi.pl>
vous écriviez :

> [...]

> -dzwonki z łososia

> Czy macie jakieś pomysły na szybkie przygotowanie tych ryb?
> Mam jutro gości którzy bardzo lubia te ryby.

Ceviche.

(tylko ze jednak nie smazone. Ale szybkie)

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2006-11-10 22:25:44

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

pax wrote:

> [...]
> -dzwonki z łososia
>
> Czy macie jakieś pomysły na szybkie przygotowanie tych ryb?
> Mam jutro gości którzy bardzo lubia te ryby.

Smazone zakaski? a co na glowne danie? jesli tylko zakaski, to moze male
szaszlyki? np. kawalki filetow z pstraga nadziac na krotkie patyczki
bambusowe, troche falujac, i ulozyc w naczyniu zaroodpornym. Polac
nastepujaca mieszanka:

1 lyzka sosu sojowego
1 lyzka sosu Hoisin
1 lyzeczka oleju sezamowego
1 lyzka octu
1 lyzeczka cukru
1 lyzka startego imbiru
Przewracac od czasu do czasu, po 20 minutach wstawic pod opiekacz,
przewrocic na druga strone, gdy sie brzegi zarumienia.
Podac ulozone na lisciach rzymskiej salaty. Mozna podac z sosem satay.

Dzwonka z lososia
Wyjac osci, pokroic w gruba kostke. Wlozyc do torebki plastykowej dodajac:
1 lyzka maki
1 lyzeczka papryki
1 lyzeczka pieprzu
1 lyzeczka soli
1 lyzeczka sproszkowanego rozmarynu (lub swiezego, posiekanego bardzo
drobno)
Potrzasac torebka, az kawalki ryby sa dokladnie pokryte mnieszanka.
Jesli sa miejscami mokre, mozna dodac troche maki.
Mala blache wysmarowac grubo oliwa z oliwek. Ulozyc na niej kawalki ryby
w pojedynczej warstwie. Piec w goracym piecu na gornej polce az brzegi
sie zezloca i ryba nie jest surowa w srodku.
Podac z kawalkami papryki, lub innego kolorowego warzywa, surowego lub
marynowanego albo z:

Japonska salatka z ogorka:
120 ml octu ryzowego (lub 60 ml octu winnego + 60 ml wody)
2 lyzki cukru
Umiescic obrane, wydrazone i pokrojone ogorki w malym naczyniu. W malym
garnku lub w mikrofalowce doprowadzic ocet i cukier do wrzenia. Zalac
ogorki goracym plynem, wymieszac i zostawic na 10 minut.
Magdalena Bassett

4. Data: 2006-11-11 07:06:36

Temat: Re: Smaoone zak?ski z ryb.
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@c...supernews.com>,
Magdalena Bassett <i...@b...com> wrote:

> [...]
> szaszlyki? np. kawalki filetow z pstraga nadziac na krotkie patyczki
> bambusowe, troche falujac, i ulozyc w naczyniu zaroodpornym. Polac

A czy koniecznie musi byç tu pstrag? Nie mo˝e byç papier-mache? ;-)

W?adys?aw

5. Data: 2006-11-11 09:18:22

Od: rAzor <r...@p...pokladzie.4rp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> A czy koniecznie musi byç tu pstrag? Nie mo˝e byç papier-mache? ;-)
>
> W?adys?aw

;P)) Się zgadzam - przecudowane.
--
rAzor
------------

6. Data: 2006-11-11 09:20:37

Temat: Re: Sma?one zak?ski z ryb.
Od: rAzor <r...@p...pokladzie.4rp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett napisał:

> [...]
> przewrocic na druga strone, gdy sie brzegi zarumienia.
> Podac ulozone na lisciach rzymskiej salaty. Mozna podac z sosem satay.

Nic tak nie dodaje pstrągowi smaku i aromatu, jak sól i zwykłe,
prostackie masełko.
Sos sojowy... tfy.
--
rAzor
------------

7. Data: 2006-11-11 09:45:34

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 11 novembre 2006 ŕ 10:18:22, dans <ej44ha$laj$3@inews.gazeta.pl> vous
écriviez :

> ;P)) Się zgadzam - przecudowane.

Nie przesadzajmy : to klasyczna mieszanka przypraw kuchni
poludnio-wschodniej Azji : powinno byc 5 podstawowych smakow
jednoczesnie, i jest.

No, chyba ze sie zalozy ze cala ta kuchnia przecudowuje...

Ewcia

--
Niesz

8. Data: 2006-11-11 09:52:50

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3652614929$20061111104534@ewcia.kloups>,
"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote:

> [...]
>

> Nie przesadzajmy : to klasyczna mieszanka przypraw kuchni
> poludnio-wschodniej Azji : powinno byc 5 podstawowych smakow

A gdzie smak pstrąga?

Władysław

9. Data: 2006-11-11 12:44:23

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> In article <1...@c...supernews.com>,
> Magdalena Bassett <i...@b...com> wrote:
>>
> A czy koniecznie musi byç tu pstrag? Nie mo˝e byç papier-mache? ;-)
>
> W?adys?aw

ustaw sobie kodowanie bo krzaczki tworzysz,

prawdopodobnie masz ustawione UUEncode, popraw na MIME

Jędrek

10. Data: 2006-11-11 12:55:42

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ej4gj8$cnj$1@news.onet.pl>,
"Andrzej" <a...@p...onet.pl> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> ustaw sobie kodowanie bo krzaczki tworzysz,
>
> prawdopodobnie masz ustawione UUEncode, popraw na MIME
>
> Jędrek

Mam MIME. A zajrzałeś do nagłówka mojego artykułu?

Władysław

PATROCHY KURZE
RATKI CIELECE
Jakie garnki do Indukcji