sos szpinakowy

1. Data: 2006-11-10 08:19:54

Temat: sos szpinakowy
Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wymyśliłam sobie na obiad dziś sos szpinakowy, niestety ze szpinaku
mrożonego, ale dobre i to.
I jakoś tak mam zakodowane, że jak szpinak to i jajko. Na przykład do
sosu szpinakowego to jajko na twardo i ziemniaki, albo jak szpinak to
jajko sadzone i ziemniaki.
No i zaczęłam się zastanawiać jak można inaczej.
Załóżmy, że mam sos szpinakowy i.... No właśnie i co dalej? Jakieś
mięso? Co? Podrzucicie jakis pomysł?

Anka P.

2. Data: 2006-11-10 08:50:10

Temat: Re: sos szpinakowy
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka P. <t...@a...pl> napisał(a):

> Załóżmy, że mam sos szpinakowy i.... No właśnie i co dalej? Jakieś
> mięso? Co? Podrzucicie jakis pomysł?

Kotlety ze schabu smażonego saute, albo cokolwiek z kurczaka - piersi
upieczone w folii albo kotlety mielone /cały czas mówię o kurczęcych/, albo
pulpety...

Byle nie było tłuste ani przeprzyprawione.

Ania

3. Data: 2006-11-10 08:53:57

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ej1cnh$i2c$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Anka P." <t...@a...pl> wrote:

> [...]
> No i zaczęłam się zastanawiać jak można inaczej.
> Załóżmy, że mam sos szpinakowy i.... No właśnie i co dalej? Jakieś

Pieczeń cielęca.

Władysław

4. Data: 2006-11-10 08:55:09

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu, który zapamietamy na wieki 2006-11-10 09:50, czeremcha
postanowił/a nas uraczyć niniejszym stwierdzeniem:

> Kotlety ze schabu smażonego saute, albo cokolwiek z kurczaka - piersi
> upieczone w folii albo kotlety mielone /cały czas mówię o kurczęcych/, albo
> pulpety...

No ba! tak to jest jak człowiek sobie zakoduje to poźniej trudno się
przestawić.
Zdarza mi się robić makaron z pulpecikami i sosem pomidorowym. Rodzina
to uwielbia. No to podmienię im na sos szpinakowy. Też będzie zachwycona
:-).
Dzięki za naprowadzenie.

Anka P.

5. Data: 2006-11-10 09:43:48

Od: bib <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a może sos szpinakowy z mięsem w "środku"
szpinak rozmrażamy,
na patelnię wlewamy trochę wody dodajemy ser pleśniowy (rokpol jakiś; te
najtańsze nie za dobrze się rozpuszczają)który powinnien się rozpuścić
jak ktoś lubi to także śmietanę.
Łączymy ten sos ze szpinakiem i dodajemy jeszcze podsmażona pierś z
kurczaka .
Proporcie wszystkiego w zależności jak kto lubi(ja lubię jeszcze
doprawić czosnkiem).

idealne do makaronu

6. Data: 2006-11-10 15:58:17

Od: "Dorota" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anka P." <t...@a...pl> wrote in message
> [...]
> No i zaczęłam się zastanawiać jak można inaczej.
> Załóżmy, że mam sos szpinakowy i.... No właśnie i co dalej? Jakieś mięso?

Pewnie już po obiedzie :) Ja ze szpinaku i sera blue zrobiłam ostatnio sos
do pangi smażonej, do tego ryż przyprawiony tym co mi pod rękę wpadło ;)
Pycha było.

pozdr
Dorota

7. Data: 2006-11-10 22:07:03

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 10 novembre 2006 ŕ 09:19:54, dans <ej1cnh$i2c$1@atlantis.news.tpi.pl>
vous écriviez :

> [...]
> jajko sadzone i ziemniaki.
> No i zaczęłam się zastanawiać jak można inaczej.

Ja mam zakodowany szpinak ze smietana i pieprzem. Kazdy ma swoje
kody...

Ewcia

--
Niesz

8. Data: 2006-11-11 06:47:43

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu, który zapamietamy na wieki 2006-11-10 23:07, Ewa (siostra Ani)
N. postanowił/a nas uraczyć niniejszym stwierdzeniem:

> Ja mam zakodowany szpinak ze smietana i pieprzem. Kazdy ma swoje
> kody...

Dla mnie to oczywiste :-), ze pieprz, sól i czosnek i odrobina masła.
Pytałam raczej co dalej, jeśli szpinak już mam odpowiednio spreparowany
i przyprawiony.

Anka i Szymon (11.06.2002) i Karolina (06.07.2005)

9. Data: 2006-11-11 07:07:43

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ej3rn8$mth$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Anka P." <t...@a...pl> wrote:

> W dniu, który zapamietamy na wieki 2006-11-10 23:07, Ewa (siostra Ani)
> N. postanowił/a nas uraczyć niniejszym stwierdzeniem:

> Dla mnie to oczywiste :-), ze pieprz, sól i czosnek i odrobina masła.

Porzuć oczywistości.

Władysław

PEKLOWANIE
DO PANI HANI