Re: Smak spermy

Data: 2005-12-24 12:48:15
Temat: Re: Smak spermy
Od: "cancer" <c...@o...pl>

> po pierwsze to raczej Twoje wypowiedzi swiadcza o niedorostku a dlaczego?
> proste! po pierwsze debilem nazywam osoby ktore
> wszystko tak jak i Ty sprowadzaja do walenia konia, po drugie nie wiem czy
> wiesz (ale chyba jednak nie skoro o tym tak namietnie piszesz) iz moj
> watek

To jak ty nazywasz osoby debilem, nie ma tu zadnego znaczenia.
Kazdy wyraz ma okreslone znaczenie, wiec nazywaj ludzi okresleniami zgodnymi
z kanonami.
Nie uzuwaj znaczenia slow, ktorych nie rozumiesz.

> powstal w trosce o kobiety a konkretnie o moja zone z checi obdarowywania
> ja
> smacznym nasieniem, a nie jak sobie to inteligentnie tlumaczysz zebym sie
> sam tym objadal! ( i jak tu nie nazwac wypowiadajacego sie w taki sposob -
> debilem) rotfl

Skoro troszczyles sie o zone, to chyba najlepiej jak ja zapytasz o to jak
smakuje twoje nasienie i kiedy i jaki smak jej odpowiada, a nie pytasz sie o
to na grupie dyskusyjnej, ktora traktuje calkiem o innych sprawach.

> a po drugie ta grupa nie jest pl.sci.choroby tylko pl.sci.medycyna! a nie
> wiem czy wiesz ze sperma to tez medycyna

Medycyna jest nauką obejmującą całość wiedzy o zdrowiu i chorobach oraz o
sposobie leczenia i zapobiegania.
Naprawde nie wiem, jak sie to ma do twego nasienia i jego smaku.
Proponuje Ci grupe alt.pl.seks tam na pewno odpowiedza chetnie na twoje
pytanie i bez sarkazmu, bo tam sie o tym pisze.

> A tak w ogole to dajmy juz spokoj bo co miales sie dowiedziec to sie
> dowiedzialem! a dzisiaj nie jest dzien by sie klocic
> Pozdrawiam Ciebie i Twoja malzonke, ktora jak sie domyslam jest idealnym
> testerem

Nie mialem zadnego celu klocic sie z Toba.
To jest grupa dyskusyjna i na niej sie dyskutuje.
Faktycznie ze nie na temat, no ale to wlasnie nalezalo wyjasnic.
Pozdrawiam Ciebie Serdecznie, Zycze Wesolych Swiat
A twojej Zonie zycze najlepszych smakow twego nasienia w nowym roku_))
Cancer