Smakowało mi, dynia

41. Data: 2014-10-14 11:56:36

Temat: Re: Smakowało mi, dynia
Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.09.2014 um 20:12 schrieb ikselk%g...@g...com:

> Odnosisz się do tego, co jest dostępne w sklepie pod nazwą "śmietana". Dziś
prawdziwych... prawdziwej śmietany (w sklepie) już nie ma. A jak się ma tę prawdziwą
(czyt. nie ze sklepu, tylko od baby - lub od mojej Pani Baby), to wtedy jakieś tam
mleczka kokosowe czy inne erzace wątpliwego autoramentu w życiu nie zastąpią (a już w
szczególności nie przewyższą) smaku prawdziwej śmietany.

Nie, odnoszę się do tego, że w zupie dyniowej mi kokos bardziej
podchodzi od śmietany. Obojętnie, czy od baby czy faceta. Ale to kwestia
smaku.

Waldek

42. Data: 2014-10-14 15:08:21

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 października 2014 11:56:36 UTC+2 użytkownik Waldemar napisał:

> [...]
>

> Nie, odnoszę się do tego, że w zupie dyniowej mi kokos bardziej
>
> podchodzi od śmietany. Obojętnie, czy od baby czy faceta. Ale to kwestia

Zapewne. Kokos pasuje tylko do słodkiego. Ja robię zupę dyniową na rosole.

43. Data: 2014-10-14 19:27:18

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.10.2014 um 15:08 schrieb ikselk%g...@g...com:

> Zapewne. Kokos pasuje tylko do słodkiego. Ja robię zupę dyniową na rosole.

Dynia jest słodka sama z siebie. Ja też robię na rosole, ostatnio używam
wywaru warzywnego własnej konstrukcji, roboty mało, a jaki smak. W zupie
jest też curry i papryka ostra.

Waldek

44. Data: 2014-10-14 21:00:55

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 października 2014 19:27:18 UTC+2 użytkownik Waldemar napisał:

> Dynia jest s�odka sama z siebie. Ja te� robi� na rosole, ostatnio u�ywam
>
> wywaru warzywnego w�asnej konstrukcji, roboty ma�o, a jaki smak. W zupie
>
> jest teďż˝ curry i papryka ostra.

Dynia jest slodkawa. Mowilam o zupie "na slodko" w sensie poslodzonej a'la zupa
owocowa.

45. Data: 2014-10-14 21:07:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-14 19:27, obywatel Waldemar uprzejmie donosi:

> Dynia jest słodka sama z siebie. Ja też robię na rosole, ostatnio używam
> wywaru warzywnego własnej konstrukcji, roboty mało, a jaki smak. W zupie
> jest też curry i papryka ostra.

Ale jeśli ona pływa po rosole, to może aż taka słodka nie będzie?
Poza tym kokos tylko w słodkim zniknął właśnie całą kuchnię
południowoazjatycką.
Ale po moim zewnętrzu aż takich uzdolnień kuchennych nie widać.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

46. Data: 2014-10-15 11:29:49

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 października 2014 21:07:18 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> [...]
>
> południowoazjatycką.
>
> Ale po moim zewnętrzu aż takich uzdolnień kuchennych nie widać.

Uzdolnienia kuchenne nie obligują do bezkrytycznego uwielbiania kuchni azjatyckiej.
Delikatnie mowiac - kuchnia azjatycka mnie nie interesuje.

Ale Ty gotuj sobie po południowoazjatycku, tajsku czy innym kitajsku - jak tylko
chcesz. Z kokosem wszędzie... nawet w kuperku 3-)

Mrożone cytryny?
Panslavista
Szybkowar - dobrodziejstwo, czy profanacja?
Głupie pytanie o ser żółty
Wakacyjne miłości