Smażenie w mikrofali

31. Data: 2017-02-04 17:18:52

Temat: Re: Smażenie w mikrofali
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-02-04 o 12:50, Pszemol pisze:

> A jak włączył ten piecyk bez zamkniętych drzwiczek?

To takie amerykańskie :-)
Blokada od drzwiczek, to tylko rygielek w odpowiednim miejscu.
Na pewno używasz wielu urządzeń omijając
ich standardowo przewidziane przez producenta ograniczenia.

32. Data: 2017-02-05 01:12:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"cef" <c...@i...pl> wrote in message

> To takie amerykańskie :-)
> Blokada od drzwiczek, to tylko rygielek w odpowiednim miejscu.

To jest oczywiste że gdzieś jakiś rygielek jest, pytanie czy autor
książki o tym wspomniał czy taki detal pominął i nikt nie pomyślał...
Zresztą, to niepraktyczne - na potrzeby dramatyczne w książce może ok.
Ale chyba umiałbyś znaleźć mniej kłopotliwe inne metody...

> Na pewno używasz wielu urządzeń omijając
> ich standardowo przewidziane przez producenta ograniczenia.

Skąd ta pewność? Bo Ty tak robisz? :-)

33. Data: 2017-02-05 16:34:49

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-02-05 o 01:12, Pszemol pisze:
> [...]
> Zresztą, to niepraktyczne - na potrzeby dramatyczne w książce może ok.
> Ale chyba umiałbyś znaleźć mniej kłopotliwe inne metody...

Wg tego samobójcy (czy też autora książki) miało być spektakularnie.
A jakies kłopoty to sprawa drugoplanowa.

> Skąd ta pewność? Bo Ty tak robisz? :-)

Nie wydaje Ci się to wystarczająco oczywiste do stwierdzenia
bez własnych doświadczeń?

34. Data: 2017-02-05 23:28:19

Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak włączył ten piecyk bez zamkniętych drzwiczek?

Włożył w otwór rygla wkrętak.

--
Pozdrawiam.

Adam

Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Nareszcie
Zapasy
Używa ktoś marynaty sojowo-cytrynowej?
Czy jecie Nutelle?