Re: Śnieżka zdobyta na onet.pl :)

Data: 2006-08-17 08:13:32
Temat: Re: Śnieżka zdobyta na onet.pl :)
Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl>

Użytkownik "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl> napisał w
wiadomości news:ebk9bu$qc4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ja Cię jednak podziwiam, bo wiem jak się "przyjemnie zapieprza" na
> protezach np.
> przy 34 stopniowym upale.

Nie jest to najmilsze uczucie, ale można złagodzić dolegliwości już na
etapie planowania protezy.
Proteza z lejem na podciśnienie. Żadnych pończoch na kikut, a jeżeli już nie
można bez nich żyć to pończochy bawełniane (świetnie sprawdza się bawełniany
rękaw do oparzeń chemicznych. Kupowany w aptece w rolce. Nie jest taniutki
ale jest go dużo i starcza na długo).
Wybór warsztatu protetycznego. To jest najtrudniejsze. Protetyk musi mieć
doświadczenie a nie tylko kurs w Otto-Bock`u, na którym nauczył się
korzystać z urządzeń ale nie potrafi myśleć.
I tutaj wystawie ocene formie SOL a właściwie ich oddziałowi w Tarnowskich
Górach. Niestety nie jest to w mojej ocenie najlepszy zakład protetyczny
jaki znam. Starają się ale jeżeli mają nietypowe zamówienie to już są
problemy. Mam lej uda z wkładką miękką (sztywny lej zewnętrzny z wyciętymi
otworami z przodu i tyłu oraz miękki lej wewnętrzny). Tego nie robią zbyt
często i mieli problem z włąściwym wykonaniem. Jeszcze nie jestem zadowolony
i muszę dokonać pewnych poprawek. Za gotowość do poprawiania muszę pochwalić
p. Pawła, naprawde się stara. Niestety został przeniesiony do centrali w
Łodzi.

> W sumie jak teraz poruszam się na handbiku - często bez protez, to żyje mi
> się
> i łatwiej i przyjemniej.

Nie wątpie, ja niestety nie mam tego komfortu :)

> Może idę na łatwiznę, ale za jakie grzechy mam się katować.

W sumie tak. Uprawiasz jakąś aktywność fizyczną poza handbikiem?

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.