Re: Sos do gotowanego/duszonego schabu

From: Mich <M...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Sos do gotowanego/duszonego schabu
Date: Wed, 23 Jan 2002 11:56:53 +0100

> Witam i od razu SERDECZNIE wszystkim dziekuje za

przepisy, ktore postaram sie przetestowac w kuchni:))))
Postaram sie zrobic nawet te na slodko (z zurawina) chociaz jakos
trudno mi sobie wyobrazic ich smak. Do glosu dochodzi tradycyjne wychowanie
i kuchnia mojej mamy gdzie nie pojawialy sie ananasy czy rodzynki w salatce
a tym bardziej sosy. Kiedys musi byc jednak ten "pierwszy raz":)

Moja druga polowka (jeszcze nie maz:)) raczej chwali moje poczynania
w kuchni. Tym razem mial troszke racji (sama mialam podobne odczucia ...ale
nie bede przeciez sama siebie krytykowac na glos::). Dlatego tez moze nie
pojdzie
do resocjalizacji ale pare kilogramow ziemniakow poobiera z pewnoscia:))
Dobrze jednak wiedziec, ze cos sie zrobilo zle. Czlowiek nie bedzie brnal dalej
pelen wiary w doskonalosc swoich kuchennych wyczynow tylko
zwroci sie po pomoc do fachowcow....np. z tej grupy:))

Dziekuje:)
Pozdrawiam
mychia