Sos do pizzy - pytanie

1. Data: 2002-11-25 12:28:07

Temat: Sos do pizzy - pytanie
Od: "Roz" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie - jak zrobic sos do pizzy? Nie ten do polewania juz gotowej ale
ten pomidorowy do smarowania pizzy przed pieczeniem. Ostatnio kupowalem
gotowy, smakowalo niezle ale jednak chcialbym zrobic sam taki sos.
I jeszcze jedno pytanie - jakie sery najbardziej nadaja sie do pizzy?

Pozdrawiam
Roz

1. Data: 2002-11-25 14:14:59

Temat: Re: Sos do pizzy - pytanie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Nov 2002 13:28:07 +0100, "Roz" <n...@n...com> wrote:

> [...]
>gotowy, smakowalo niezle ale jednak chcialbym zrobic sam taki sos.
>I jeszcze jedno pytanie - jakie sery najbardziej nadaja sie do pizzy?

a po co polewac pizze? w zyciu o takim wynalazku nie slyszalam...

ja tam pizze robie pietrowo, jak juz robie...
smaruje placek pizzowy oliwa, na to troche startego sera, troche
zgniecionego czosnku, na to passata pomidorowa (kartonik lub
sloiczkowe), na to ziolka, na to cos - np pieczarki obsmazone,
kielbaska, szynka, tunczyk, kapary, anchois, rozne kawalki
serow, na to duzo startego sera. sos pod spodem jest zamkniety
oliwa i serem, wiec wszystko zostaje mokre

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-25 17:03:07

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:0ub4uuk99lgitupa99qf21572f7j15f5s7@4ax.com...

mozarella . Wyciagasz prawie gotowa pizze i ser w postaci starkowannej na
duzych oczkach( ja tak robie) albo w plastrach na wierzch prawie gotowej
pizzy i na 3-5 minut do piekarnika , aby sie tylko roztopil. Jak dasz ser od
poczatku- to mozarella sie zacznie przypalac.

Sos:
pol szklanego sloiczka przecieru pomidorowego, sol, pieprz, oregano i
bazylia (suszone- polecam Kamisa).Wymieszac i na surowe ciasto lekko
posmarowane olejem. Jak chcesz wiecej- to zajrzyj na strone Grzesia
http://www.mniammniam.pl Polecam jego ciasto na pizze.
Ta porcja sosu jest na cala blache piekarnikowa bedaca na wyposazeniu
kuchenek.

Ja pizze pieke w gazowym na 200st ok. 20 min i
potem 3-5 z mozarella

1. Data: 2002-11-25 20:47:00

Temat: Odp: Sos do pizzy - pytanie
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pizze pieke w gazowym na 200st ok. 20
min i
> potem 3-5 z mozarella

tak długo? ja 8+3, tez w 200st.

pozdr

cherokee

1. Data: 2002-11-25 21:01:14

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson w wiadomooci do grup dyskusyjnych

> a po co polewac pizze? w zyciu o takim wynalazku nie slyszalam...

nie tak Krysiu:-)

w pizzerii przed polozeniem skladnikow, pizze smaruje sie sosem
pomidorowym..chodzi o to, ze cienkie ciasto "przemokloby" po nalozeniu sera,
pieczarek etc..wlasnie ten sos - skladajacy sie z pomidorow i oleju chroni
przed tym:-)

anya

1. Data: 2002-11-25 21:12:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Nov 2002 22:01:14 +0100, "anya" <a...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>pieczarek etc..wlasnie ten sos - skladajacy sie z pomidorow i oleju chroni

zacytuje tu kolege pytacza
"Mam pytanie - jak zrobic sos do pizzy? Nie ten do polewania juz
gotowej ale
ten pomidorowy do smarowania pizzy przed pieczeniem. "

jak zyje nie slyszalam o polewaniu gotowej (z pieca) pizzy...to,
co Ty opisujesz to i ja tak zorzumialam, ale jak byk widac, ze on
chce polewac gotowa pizze

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-25 22:37:12

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jak zyje nie slyszalam o polewaniu gotowej (z pieca) pizzy...to,
> co Ty opisujesz to i ja tak zorzumialam, ale jak byk widac, ze on

alez on ma racje:-))) w pizerii podawany jest sos do polewania pizzy juz po
upieczeniu:-)
jezeli chcesz, przesle na priv link, gdzie zdjecie jest, takiej wlasnie
polanej pizzy:-)))

anya

1. Data: 2002-11-25 22:47:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Nov 2002 22:50:18 GMT, "Art(Gruby)" <j...@p...net>
wrote:

>Przeslij tutaj...
>
>Art(Gruby).
>
>Abyssus abyssum invocat.

gdzie tutaj??

prosze o link do polewania pizzy...dla mnie osobiscie to herezja
i tak ;)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-25 22:49:39

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
>upieczeniu:-)
>jezeli chcesz, przesle na priv link, gdzie zdjecie jest, takiej wlasnie

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-11-25 22:50:18

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
>upieczeniu:-)
>jezeli chcesz, przesle na priv link, gdzie zdjecie jest, takiej wlasnie

Przeslij tutaj...

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

swieta