Spadam stąd

81. Data: 2010-04-09 16:46:15

Temat: Re: Spadam stąd
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-09 18:24, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 09-kwiecień-10, Stalker wlazł między psychopatów i wykrakał:

> no popatrz, zaraz sobie poszukamy jakichś wspólnych korzonków.
> radomiak pany!

I rzeczywiście się okaże, że psp to jedna wielka tfu rodzina.

Qra, i ta babcia spod Wielunia też

82. Data: 2010-04-09 17:14:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Nie masz chyba pojęcia, jaka jest rzeczywista trwałość infrastruktury

Przeogromna, jak zbombardujesz miasta, tory, fabryki, elektrownie, porty
itp. to wystarczy dwa dni pracy i jest odtworzone.

> oraz jak przedstawiają się koszty jej remontu i modernizacji
> w porównaniu do rozbiórki i ponownego wybudowania.

A rozumiem, ze w Twojej pustej glowie rozwoj oznacza ciagle rozbiorki i
budowe od nowa, przy czym demontaz zgliszcz i ruin to pikus - a wojna ma to
ulatwiac.

> A do odbudowy nowej przydatny jest zwłaszcza postęp technologiczny
> którego nic tak nie napędza, jak zapotrzebowanie militarne.
> To tak w kwestiach technicznych.

Jestes po prostu idiota, to tak w kwiestaich Twojego kontaktu z
rzeczywostoscia.

83. Data: 2010-04-09 17:22:33

Od: Nagash <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Apr 2010 18:03:24 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
> przy tym dokladnie niczym. Wojny nie niosa postepu technologicznego, tylko

Akurat technologiczny postęp to wojny niosą. Wyprodukowanie broni
określonego rodzaju narzuca opracowanie technologii do jej opłacalnego
wytwarzania. To zawsze przenika do sektora cywilnego czyli w skrócie -
wszędzie. Czy jest to jednak pozytywny aspekt ? Nie wydaje mi się.
Napędzanie rozwoju technologicznego nie prowadzi do przetrwania ale do
zagłady.

84. Data: 2010-04-09 18:56:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> określonego rodzaju narzuca opracowanie technologii do jej opłacalnego
> wytwarzania. To zawsze przenika do sektora cywilnego czyli w skrócie -

Gdzies Ty sie ekonomii uczyl? Zeby wygenerowac nowa bron i wypelnic nia
arsenaly trzeby zebrac z tego "wszedzie" kupe kasy przez podatki. To
"wszedzie" znacznie lepiej by sie rozwijalo gdyby nie ta kula u nog. A jak
jeszcze dodac zniszczenia, z ktorymi "wszedzie" musi sobie radzic, to ja
juz nie wiem jakimi manowcami Twoje mysli chadzaja...

85. Data: 2010-04-09 19:01:12

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się ma dużo włosów na głowie, to się nie nosi berecika, nie ma
> potrzeby.

Ok, ale Ty se popraw.

86. Data: 2010-04-09 19:09:16

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> To jest akurat najłatwiejszy do zbicia argument.
> Tak jak powyżej można napisać, jeśli się pomyli "docelową działalność"
> z jej "skutkami ubocznymi".
>
> Rozwój technologiczny jest SKUTKIEM UBOCZNYM KAŻDEJ wojny, a nie jej
> celem. Po prostu ludzie kombinują jak mogą, żeby się tylko jak
> najszybciej pozabijać. W tym kontekście zasługa nazistów dla rozwoju
> jest żadna, bo do rozwoju technologii przyczyniłaby się jakakolwiek
> wojna na odpowiednio dużą skalę... a nawet gdyby nie był to rozwój
> skokowy, to byłby wprawdzie wolniejszy, ale równie skuteczny rozwój
> [...]

Ja chciałam tylko nieśmiało zauważyć, że te i podobne argumenty padały
tutaj już w niejednej kłótni z CB na temat nazizmu. Wątków tych było
mnóstwo, w których wyniku wielu dorobiło się dla siebie przyrośniętych
na stałe epitetów. Jeden tytuł nawet pamiętam - "ewangelia Tomasza".
Jeśli ktoś ma ochotę szperać w archiwum, to pewnie znajdzie więcej.

Do CB z tymi argumentami się nie trafi, więc IMO mają one tutaj o tyle
sens, że może trafi się z nimi do potencjalnych CB-entuzjastów typu: Ender.

Ewa

87. Data: 2010-04-09 19:30:31

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:
> [...]
> wszystkimi jego konsekwencjami) nikt, poza mną, Paulinką i trenRem,
> którzy próbowali dyskutować, nie zareagował. Milczenie jest wyrazem
> poparcia, a na pewno nie sprzeciwu. Wiem, że są w naszym kraju
> neonaziści, ale nie spodziewałam się, że aż tyle osób ich popiera, czy
> choćby milcząco toleruje.
> Dyskutujemy i "dyskutujemy" o d*Maryni, potrafimy wypowiedzieć się z
> ikrą i gorąco, czy lepszy mężczyzna jest trzeźwy, czy nie, dzielimy włos
> na czworo w błahych sprawach.
> A gdy ktoś tu pisze niemal panegiryk na cześć nazizmu, cisza. I w tle

Basiu sądzę, że wiele osób z tej grupy, które są tutaj dłużej ode mnie,
przedstawiło swoje zdanie na temat nazistowskich poglądów cbneta. Trochę
zbyt pochopnie ihmo ich oceniłaś.
Ja szybko przestałam ciągnąć temat, bo nie zmienię jego poglądów. Nie
trzeba być specjalnym znawcą historii, żeby wiedzieć, jak bardzo chorą,
nienormalną i niebezpieczną ideologią był nazizm.

> B.o.

Szkoda, mam nadzieję, że jednak zmienisz zdanie.

--

Paulinka

88. Data: 2010-04-09 19:35:45

Od: Nagash <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Apr 2010 20:56:11 +0200, Ghost napisał(a):

[......]
> [...]
> jeszcze dodac zniszczenia, z ktorymi "wszedzie" musi sobie radzic, to ja
> juz nie wiem jakimi manowcami Twoje mysli chadzaja...

No nie wiem. Skoro mowa o ekonomii to najlepszym interesem zawsze była
wojna. Kasę robi się na różne sposoby, nie tylko podatki. Może przez
tysiąclecia wyspy Polinezjii żyły w +/- pokojowych relacjach ze sobą. Czy
lepiej na tym wyszły ?

89. Data: 2010-04-09 19:38:13

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Fri, 9 Apr 2010 20:56:11 +0200, Ghost napisał(a):
>
> [......]
>
> No nie wiem. Skoro mowa o ekonomii to najlepszym interesem zawsze była
> wojna.

I religia panowie i religia. Religia to potęga.

Pozdrawiam.

90. Data: 2010-04-09 19:48:52

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 21:09, medea <X...@p...fm> wrote:

> [...]
> sens, że może trafi się z nimi do potencjalnych CB-entuzjastów typu: Ender.

Ależ oczywiście. Kiedy BBjk w ramach protestu postanowiła opuścić
grupę,
a zaraz potem pojawiły się inne głosy w tym temacie pomyślałem sobie
dokładnie tak samo.

Ale tu nie chodzi o przekonanie CB. Tu chodzi o pewien rodzaj
kwarantanny.

Co można zrobić jeśli ktoś JEST wyznwacą jakiejś idei?
Co zrobić jeśli jest już zarażony toksycznym "memem"?

Jest kilka możliwości.

1. Można go "izolować" dosłownie. I np. w polskim prawie istnieją
odpowiednie paragrafy dotyczące szerzenia idelogii nazistowskiej np.
Ale to niesie za sobą ryzyko powstawania "martylologii", męczenników i
"bohaterów walki o...". Dla wielu osób bardzo pociągajace jest
opowiedzenie się po takiej "przesladowanej" stronie. To takie
"romantyczne" i "bohaterskie". To takie "gorące" i "odważne"

2. Można go "izolować" w przenośni. Tzn. nie zwracać w ogóle uwagi. To
jeden z najskuteczniejszych sposobów, ale obarczony pewnym ryzykiem.
Ryzykiem wymknięcia się spod kontroli... Jeśli nikt nie reaguje, nie
prostuje, to bzdura zaczyna żyć własnym życiem....

3. Można stosować pewnego rodzaju szczepionkę. Ale to nie jest
szczepionka dla JUŻ zarażonego. To jest szczepionka dla tych, którzy
się mogą zarazić...
Pokazywać, że tego typu "-izmy" to najczęściej zwykły stek bzdur i
głupot, tylko podany w bardzo apetycznym sosie "honoru", "odwagi",
"bohaterstwa" z dodatkiem całego półmiska prostych chwytów
socjotechnicznych...

I w tym kontekście BBjk ma rację. Nie należy zostawiać tego bez
riposty...
Ale tez nie ma co robić z CB wyroczni i męczennika...

Stalker

LICENCJA...
NO !!!
Un feliz