Sposób na pluskwy

1. Data: 2013-03-01 06:51:51

Temat: Sposób na pluskwy
Od: Małamissss <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pisałam już wczesniej, ale to nie sa prusaki tylko pluskwy, jak sie ich
pozbyc ??

2. Data: 2013-03-03 15:48:46

Temat: Re: Sposób na pluskwy
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.podsluchy.com.pl/wykrywacze-podsluchow

3. Data: 2013-03-03 16:56:37

Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.podsluchy.com.pl/wykrywacze-podsluchow

Toś przysolił Marku :))
A na prusaki to zalecana jest Armia Czerwona? :)

4. Data: 2013-03-03 17:07:18

Od: anhin <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisałam już wczesniej, ale to nie sa prusaki tylko pluskwy, jak sie ich
> pozbyc ??

jesteś pewna że to pluskwy? Dość ciężko je pomylić z prusakami...
Ale jeśli się nie mylisz, to przechlapane. Pluskwy są nieprawdopodobnie
wytrzymałe i odporne na różne metody insektobójcze, z gazowaniem
cyjanowodorem łącznie (serio). Tradycyjna metoda walki z pluskwami to
odizolowanie (zaklejenie) gniazd w murach i spalenie sprzętów (mebli,
materacy), w których się zagnieździły. Czasem skuteczna, ale bardzo
upierdliwa. Sposoby takie jak odstraszanie ultradźwiękami czy wysoką
temperaturą w praktyce nie działają. Tym niemniej istnieją środki mogące
obrzydzić życie nawet pluskwom, ale nie są dostępne w w wolnej
sprzedaży. Chyba powinnaś się skontaktować z jakąś naprawdę porządną
firmą dezynsekcyjną, która jest w stanie dać Ci gwarancję na powodzenie
zabiegu.

5. Data: 2013-03-03 20:26:07

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek wrote:

> Toś przysolił Marku :))
> A na prusaki to zalecana jest Armia Czerwona? :)

już pisałem wczesniej... Napoleon ;-)

Nieszczelny śrubunek
Baterie- problem dla hydraulika pasjonata
Jaki sposób na prusaki ...:(
Telefon bezprzewodowy z podświetleniem
Cheap Dsquared2 Shoes Dsquared Jackets Dsquared Jeans wholesale www.Buy-GoodGoods.com