Sposób na zaparcia

1. Data: 2004-08-21 14:39:54

Temat: Sposób na zaparcia
Od: jarek <g...@t...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna ma problem z wypróżnianiem się:-) Nie pomaga już czerwona
herbata i inne specyfiki. Odżywia sie regularnie. Nie chce korzystać z
żadnych śilnych leków na te dolegliwości. Interesują ją bardziej domowe
sposoby. Czy może wiecie jak biedacce pomóc? Jest to dla niej dosyć
męczące. Przez 5-6 dnie nie mogła się wypróżniać.
pozdrawiam i czekam

2. Data: 2004-08-21 15:29:26

Temat: Re: Sposób na zaparcia
Od: "Phill" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sposoby. Czy może wiecie jak biedacce pomóc? Jest to dla niej dosyć
> męczące. Przez 5-6 dnie nie mogła się wypróżniać.

W jadłospisie powinno być dużo błonnika, który pobudza ruchy robaczkowe
jelit np: chleb razowy-im ciemniejszy tym więcej błonnika.

3. Data: 2004-08-21 16:19:38

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> W jadłospisie powinno być dużo błonnika, który pobudza ruchy robaczkowe
> jelit np: chleb razowy-im ciemniejszy tym więcej błonnik

Obecnośc błonnika w pożywieniu jest bardzo ważna, ale bardzo częstą przyczyną
zaparć jest po prostu zbyt mała ilość przyjmowanych płynów!Pij dużo- zwłaszcza
mineralnej niegazowanej.

4. Data: 2004-08-21 17:07:53

Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
około 30 post0ow niżej p[oruszany był już ten temat. zajrzyj.
Powtórzę jednak moją domową bezchemiczną metodę: zielona herbata bez cukru
(z liśni nie ekspresowa) wypita przed snem, nie można po niej już nic jeść.
zazwyczaj działa już rano. pita codziennie zapobiega dolegliwościom

5. Data: 2004-08-21 17:52:41

Od: jarek <g...@t...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (z liśni nie ekspresowa) wypita przed snem, nie można po niej już nic jeść.
> zazwyczaj działa już rano. pita codziennie zapobiega dolegliwościom

Dziękuję _bardzo_ wszystkim, chlebek razowy je ostatnio coraz częściej zato
herbatke zieloną zaraz kupimy. pozdrawiam

6. Data: 2004-08-22 08:24:14

Od: "WOJO" <wojo1.@.@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

>...Czy może wiecie jak biedacce pomóc? Jest to dla niej dosyć
> męczące. Przez 5-6 dnie nie mogła się wypróżniać.

Proponuję suszone śliwki i duuuuuużo jabłek ;-)
Sprawdzona metoda.
Pozdrawiam.
WOJO

7. Data: 2004-08-22 10:30:53

Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję _bardzo_ wszystkim, chlebek razowy je ostatnio coraz częściej
zato
> herbatke zieloną zaraz kupimy. pozdrawiam

Do tego jeszcze przydałoby się trochę wysiłku fizycznego .

G.

8. Data: 2004-08-23 08:21:31

Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na moich tesciów działa siemie lniane zaparzane i pite na czczo (z rana)

Polecam

Simonto

9. Data: 2004-08-23 12:51:38

Od: Grunwald <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

jarek wrote:
> [...]
> sposoby. Czy może wiecie jak biedacce pomóc? Jest to dla niej dosyć
> męczące. Przez 5-6 dnie nie mogła się wypróżniać.

Czesto problemem jest banalny: zbyt mała ilość spożywanych płynów.
Proponuję (na pewno nie zaszkodzi) 1.5 litra wody mineralnej
niegazowanej, pitej po kilka łyków na raz, dziennie.

poz.

10. Data: 2004-08-23 21:18:29

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Podaj adres prywatny.

Istvan

Użytkownik "jarek" <g...@t...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sposoby. Czy może wiecie jak biedacce pomóc? Jest to dla niej dosyć
> męczące. Przez 5-6 dnie nie mogła się wypróżniać.

Obfite miesiaczki, infekcje, terapia antybiotykowa..infekcje. ..co dalej???
Dusznosc, przewlekle zapalenie gardla
Łupierz ''upierdliwy'' pstry
Hydrokolonoterapia
gabinet rehabilitacji - od strony prawnej?