Spotkanie 12.X g. 18

191. Data: 2007-10-15 22:40:44

Temat: Re: Spotkanie zoologiczne
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie cierpię gości na MOIM bagnie
> zawsze się jakiś osioł napatoczy
> i przypnie jak rzep do psiego...

Oby osioł!
Wspaniały przyjaciel.
Ale Ogry nie potrafią docenić w porę... :]

> albo jajaś baba przyssie co to
> jej pisanyś ponoć -wg niej- był!

Pytanie - czy aby nie ma racji! ;))

192. Data: 2007-10-16 03:44:16

Temat: Re: Spotkanie 12.X g. 18
Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 00:15, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> No, ja też będę - lecz my to nie są wszyscy... ;D
> W związku z tym, Fly może nie zechce zdjąć koszulki. Powie, że chciał owszem
> zdjąć, ale przy wszystkich. ;)

Ja tam lubię klimaty Monty Pythonowskich skeczy - nie bój nic. ;)

Pozdrawiam
Flyer

193. Data: 2007-10-16 03:58:22

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 18:53, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Nie neguję różnicy, najwyżej granie lub bycie poddaję krytyce. Swoje także.
> :)

Powiedzmy, że zaraz będę spóźniony, więc na szybko, ale mam nadzieję,
że ładnie mi to wyjdzie - nie chcę napisać czegoś "brzydkiego". ;)

Powiedziałeś kiedyś "pozwól ludziom kłamać" - ja dodam "pozwól ludziom
grać". Ale ... podstawowym kryterium gry/kłamstwa musi być to, że nie
szkodzi ono/ona ani zainteresowanemu, ani otoczeniu. Moja gra, jeżeli
tak ją nazwę, wynikła z jak najbardziej realknych przesłanek - po
prostu w pewnym środowisku, dawno dawno temu, nie byłem akceptowany
jako trzeźwy - środowisko nie było jakieś pijackie, po prostu ja
opdstawałem zbytnio od niego swoją postawą/wyglądem czy czymś tam
innym - w każdym razie spotykałem się i nadal się spotykam z jawną
nieufnością i brakiem akceptacji swojej naturalnej "powłoki".

Umiejętność ześwinienia mam dopracowaną perfect - nie ma to jak wzorce
wyciągnięte z Monty Pythona, który bazował na szokowaniu i budzeniu
mieszanych uczuć z obrzydzeniem włącznie, a jednocześnie robił to tak,
żeby nie dopuścić do jawnego braku akceptacji swoich skeczy - jeżeli
kogoś spotykam, kto nie lubi MP, to go po prostu nie lubi, ale nie
jest w stanie powiedzieć dokładnie dlaczego, nie neguje go krańcowo -
po prostu go odrzuca. To po prostu forma obrony i nic więcej - chcesz
kogoś do siebie zrazić lub "przetestować" [nie mam na myśli świadomej
manipulacji/celu, ale coś co tkwi w podświadomości] - zeświniasz się.
Nie atakujesz go, sam narażasz się na atak, ale ... przynosisz szkodę
głównie sobie jednocześnie unikając jakiejś formy ataku. I tyle. Wolę
tak, zamiast np. robić do "wroga" telefony w środku nocy, czy latać za
nim z siekierą - to skuteczniejsze i bardziej pokojowe, choć tak jak
podkreślam, bardzo podświadome, niezaplanowane.

Pozdrawiam
Flyer

194. Data: 2007-10-16 06:05:35

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Mam Taką nadzieję!... ;)

Już ostrzę wzrok ;-P

--
XL wiosenna

195. Data: 2007-10-16 06:06:46

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Pisany nie pisany - nie bój żaby, inne nie popuszczą, nic mi się nie
dostanie i tak :-D

--
XL wiosenna

196. Data: 2007-10-16 06:07:20

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> No, ja też będę - lecz my to nie są wszyscy... ;D
> W związku z tym, Fly może nie zechce zdjąć koszulki. Powie, że chciał
> owszem
> zdjąć, ale przy wszystkich. ;)

Tia, spryciula jeden.... Zawsze dotrzymuje słowa zapewne :-D

--
XL wiosenna

197. Data: 2007-10-16 06:09:21

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:

> Pytanie - czy aby nie ma racji! ;))

Namawiasz mnie do złego?
Brzydka dziewczynka, brzydka... ;-)

A "pisane" to on ma, oj ma! Dlatego ciekawam, jak tam z tym "gadanym"
sytuacja wygląda...
:-D

--
XL wiosenna

198. Data: 2007-10-16 06:23:23

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Namawiasz mnie do złego?
> Brzydka dziewczynka, brzydka... ;-)
>
> A "pisane" to on ma, oj ma! Dlatego ciekawam, jak tam z tym "gadanym"
> sytuacja wygląda...
> :-D

...no i oczywiście, czy to aby nie baba jest. Ale bym sie rozczarowała ;-P

--
XL wiosenna

199. Data: 2007-10-16 09:16:46

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oby osioł!
> Wspaniały przyjaciel.
> Ale Ogry nie potrafią docenić w porę... :]

jak się jest samotnkiem to każdy
gość-osioł jest nie w porę

> Pytanie - czy aby nie ma racji! ;))

Ma-że baby uważa za kreatury z przyssawkami...

200. Data: 2007-10-16 09:18:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Kwestia praktyki...

> ...no i oczywiście, czy to aby nie baba jest. Ale bym sie rozczarowała ;-P

Dobra -podeślę ci jakąś kumpelę:
rozczarowanie-bezcenne...

Re: psychosynteza - cz. 9
Nie mam juz sily...
betanki, racja papy trzęsiłapy
Ból istnienia
Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)