Spotkanie w Warszawie

141. Data: 2009-09-29 11:26:25

Temat: Re: Spotkanie w Warszawie
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> coś ty, to mężczyźni boją się takich rzeczy :)

Można zgłupieć od tych Waszych porad sercowych! :D

michał

142. Data: 2009-09-29 12:07:42

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Można zgłupieć od tych Waszych porad sercowych! :D

coś ty, to kobiety potrzebują porad sercowych :)

różnica między nami a kobietami jest dokładnie taka:

http://www.youtube.com/watch?v=3qE9x-i-2kY

143. Data: 2009-09-29 12:32:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> coś ty, to kobiety potrzebują porad sercowych :)
> różnica między nami a kobietami jest dokładnie taka:
> http://www.youtube.com/watch?v=3qE9x-i-2kY

Oh my God! Super!

Qra

144. Data: 2009-09-29 12:52:10

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Wrz, 14:07, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> coś ty, to kobiety potrzebują porad sercowych :)
>
> różnica między nami a kobietami jest dokładnie taka:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=3qE9x-i-2kY
>
> --http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut

To się nazywa znawca... ;) chłopaki..paczta,podziwiajta i uczta się od
tego pana,że sam znalazł to subtelne sedno. ;DDD

145. Data: 2009-09-29 13:44:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

aszheri pisze:

> To się nazywa znawca... ;) chłopaki..paczta,podziwiajta i uczta się od
> tego pana,że sam znalazł to subtelne sedno. ;DDD

chłopaki nie paczą :)

146. Data: 2009-09-29 14:11:22

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zasady z Twojej szkoły mogą się nie sprawdzać. Bo można umówić się na
> niebzykanie, a na miejscu wypowiedzieć wysokoerotyczne "Klamałem!" :)

No widzisz - z powyższego oświadczenia woli nie musi jeszcze nic wyniknąć,
natomist w sytuacji umówienia na bzykanie takie oświadczenie z założenia ma
klauzulę wykonalności ... której oczywiście z większym/mniejszym trudem lub
wcale można nie przyjmować do wiadomości - ale to inna bajka ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

147. Data: 2009-09-29 15:00:30

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie! Jak nie ma złota i brylantów, to niech idzie na bazar! :)
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Naga na bazar? No tak, zapomniałem o tym stręczeniu do nierządu:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

148. Data: 2009-09-29 15:12:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zasady z Twojej szkoły mogą się nie sprawdzać. Bo można umówić się na
> niebzykanie, a na miejscu wypowiedzieć wysokoerotyczne "Klamałem!" :)

Albo rozebrać do naga i wysłać na bazar, wiemy, wiemy:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

149. Data: 2009-09-29 15:41:20

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Naga na bazar? No tak, zapomniałem o tym stręczeniu do nierządu:-)

Na bazarze są kartofle, buraki, selery...

michał

150. Data: 2009-09-29 17:43:44

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "aszheri" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

> [...]
> bzyknąc gdy jest się już na bzykanie umówionym, niż bzyknąć będąc umówionym

A tam - nie rozumiesz praktycznej strony mojego podejścia - parę lat
temu dogłębnie uświadomiłem sobie pewien deficyt w swoich zwyczajach.
Nie to, że wcześniej go nie czułem, ale akurat wtedy brak zachowania,
którego nie posiadałem, bardzo mi przeszkadzał. Toteż najpierw
zaprosiłem do siebie na kilka piw koleżankę z netu, później innej
koleżance [akurat nadarzyła się okazja], będąc bardzo zmęczonym,
zaproponowałem "chodźmy do mnie", ostatnio dołożyłem drugie łóżko ;> -
to co robię to swego rodzaju nabywanie nowej zdolności wbrew sobie, plus
bałaganik w mojej kwaterze.

Michał potrafi zaprosić kogoś po imprezie do domu, bez problemu
przenocować, ja tej zdolności nie nabyłem nigdy, więc przy nadarzającej
się okazji, staram się ją nabyć - bez oszukiwania podmiotu zaproszenia
co do celu zaproszenia. :)

Pozdrawiam
Flyer

Robaks, pomówmy o emocjach ...