Re: Spóźniony pierścionek...

Data: 2003-07-25 12:46:58
Temat: Re: Spóźniony pierścionek...
Od: "Dunia" <d...@n...net>

>IMHO wlasnie nie jest- a przynajmniej nie jako rozwiazanie wzorcowe,
>idealne dla kazdego.

No i nawtykalam IMHO i IMO, a jednak ktos sie przyczepil ;)
Nie bylo moim zamiarem _dawanie_dobrych_rad - a jedynie odpowiedz, na pytanie:

'co zrobilybyscie, gdyby...?' Jednakze jesli ddd odnajduje sie w tym, co pisze,

to bardzo mi milo z tego powodu.

>Wiele osób same oswiadczyny traktuje bardzo
>powaznie i od tego momentu rozpoczynaja sie juz konkretne plany zwiazane
>ze slubem.

Wiele... nie znaczy 'wszystkie'.

>Jesli nie
>bylabym przygotowana do roli zony konkretnej osoby - nie moglabym
>przyjac oswiadczyn.

Ty. A ja inaczej. To jest subiektywny sad. Chodzilo o to, ze mozna rozwazac
oswiadczajacego sie jako kandydata na meza, ale nie teraz-zaraz. O to, ze
narzeczenstwo moze byc czasem, kiedy przygladamy sie sobie jako przyszlemu
malzenstwu. Nie wiem, jak Ty, ale ja nie traktowalam kazdego mezczyzny, z jakim
sie przespalam albo latalam na randki, jako potencjalnego meza. I nie bylo dla
mnie wazne, czy ten i tamten sprzata po sobie w domu, czy lubi dzieci, czy
bedzie mial dobra prace - w takich zwiazkach nie gralo to dla mnie roli.
Narzeczenstwo otwieralo dla mnie etap wzajemnego przygladania sie sobie pod
katem _ewentualnego_ malzenstwa. Oczywiscie, moje spojrzenie na to wyjascnialam
'starajacemu sie', wiec nie bylo nieporozumien.
Gdyby ktos _w_ogole_ nie podchodzil mi jako przyszly maz, to oczywiscie bym nie
zawracala sobie glowy i dala kosza ;)

No, ale jak ktos zaraz po oswiadczynach ma zamiar doniesc o nim wszystkim
ciotkom, i jak ojciec zaraz bedzie swinie bil - no to racja - trzeba byc na
100% zdecydowanym :)

>W tym momencie podejscie Duni wydaje mi sie bardzo
>dziwne i nietypowe.

Ba, cale zycie staralam sie byc osoba nieszablonowa - i voila! udalo sie ;)
A tak powaznie - kiedys to wlasnie bylo norma, a ja jestem staroswiecka.

Dunia

PS. To jest - jak juz pisalam - IMHO i IMO, niestety mam dzis mniej czasu na
dyskusje, wiec wolalabym jej w tym miejscu nie kontynuowac.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl