Re: Sprzedaj swoją nerkę za 60 tys USD...

Data: 2007-04-03 19:36:21
Temat: Re: Sprzedaj swoją nerkę za 60 tys USD...
Od: "Pawel W." <a...@s...pl>

animka napisał(a):

> A ja bym mogła oddać już dziś, bo mnie potrzebne są pieniądze na pewien
> bardzo ważny dla mnie cel i te 60 tysięcy by starczyło.

Ale mówimy o dawcach niespokrewnionych!!! Co cię obchodzi jakiś
Kowalski, że musi 3x w tygodniu jeździć na dializy? Czy z tego powodu
będziesz narażać się na powikłania operacji (włącznie ze śmiercią) i
kalectwo (bo brak jednej nerki nie jest do końca obojętny). I dlaczego
właśnie TY dla NIEGO? Jeśli ma być dla niespokrewnionego (genetycznie i
'emocjonalnie') żYWEGO dawcy, to wręcz uważam, że takie przeszczepy
powinny być płatne, tylko pytanie JAK to zrobić, żeby się z tego
podziemie nie zrobiło i częstsze stały się przypadki opisywane jakiś
czas temu w gazetach o odurzaniu na imprezach i pobraniach narządów
(moim zdaniem - Urban Legends).

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,