Sprzęt AGD-Nowe z gwarancją

1. Data: 2005-01-22 20:34:28

Temat: Re: Sprzęt AGD-Nowe z gwarancją
Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eeee no nie popisałeś się chłopie. Po pierwsze to przed takim postem powinno
stać market czy cuś a poza tym to żadne tam rewelacje. Np telewizorek który
w pierwszym lepszym hiperze można bez łachy kupić za 80 zł u ciebie stoi po
130. Itp, itd
Sławek

1. Data: 2005-01-22 21:55:42

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik majdzio napisał:

> Witam Wszystkich
> Zapraszam na zakupy.Zostało 2 dni do końca.
> Sprzęt rewelacyjny.Zajrzyj a może ciebie coś zainteresuje.GWARANCJA 24
> miesiące.Wystawiam
> faktury. http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=192362
> Napewno wybierzecie coś dla siebie lub na prezent.
> Prawie 100 różnych artykułów.
> Pozdrawiam,
> Krzysztof

ROTFL!!!!!
http://allegro.pl/show_item.php?item=39346971
nie wiedzialam ze takie urzadzenia juz wymyslili :)
jestem pod wrazeniem pomyslowosci technikow!! ;-)

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2005-01-23 19:50:12

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "majdzio" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> faktury. http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=192362
> Napewno wybierzecie coś dla siebie lub na prezent.

Uwazam ze na Elte szkoda pieniedzy. Sobie bym nie kupila, a komus w
prezencie... chyba bym sie ze wsydu spalila.
Przepraszam urazonych:)

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

1. Data: 2005-01-23 20:08:30

Temat: Sprzęt AGD-Nowe z gwarancją
Od: "majdzio" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich
[...]

do Kruszyny.
Rewelacyjne to ciasto budyniowe z jablkami od Kruszyny
Ciateczka Kruszyny again:-)
napoleonki
dobry przepis na omlet