Re: Sprzęt AGD do mieszkania.

From: "Antekant" <A...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Sprzęt AGD do mieszkania.
Date: Sun, 20 Nov 2005 22:30:19 +0100

Użytkownik "Mateusz Sołtysek"
> Niedługo stanę przed problemem zakupu sprzętu AGD (pralka, >lodówka,
> kuchenka, itd ...). Stąd moje pytanie, jakich producentów >sprzęt jest
> najlepszy jakościowo a jakich producentów AGD unikać z daleka?

Jeśli jestes bogaty to kupuj Miele. Jakość (ale i cena) poza wszelką
konkurencją.
A jeśli nie Miele (i nie Smeg) to -

1. Siemens, Bosch - zmywarki (unikać Zanussi)
2. Siemens, Bosch, Elektrolux - pralki (unikać Brandta, Samsunga, LG -
drogie części)
3. Krups, DeLonghi, Fagor - ekspresy do kawy ,ze wzgledu na stosunek ceny
do jakości.
4. Zanussi, Electrolux, Ariston - lodówki
5. Gorenje, Amica - kuchenki, płyty, (unikać Mastercooka)
6. Na odkurzaczach się nie znam, ale tu najtańsze Miele mozna mieć za
500-600 zł.

Darować można sobie Ardo, Indesit, Hoover, Candy, póki co chińskie marki
(np. Haier), to w wielu krajach klasa supermareketowa.

(Na podstawie doświadczeń własnych, wielu znajomych, co uczciwszych
sprzedawców. No i ważne, rzecz dotyczy sprzętu współczesnego, w
przeszłości różnie bywało,choć niektóre marki były i są silne).

Antekant