Sprzęt AGD do mieszkania.

1. Data: 2005-11-18 11:38:50

Temat: Sprzęt AGD do mieszkania.
Od: Mateusz Sołtysek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich?

Niedługo stanę przed problemem zakupu sprzętu AGD (pralka, lodówka,
kuchenka, itd ...). Stąd moje pytanie, jakich producentów sprzęt jest
najlepszy jakościowo a jakich producentów AGD unikać z daleka?

Z góry dziękuję za odpowiedź i wszelkie sugestie

Pozdrawiam
Mateusz

2. Data: 2005-11-18 12:06:30

Temat: Re: Sprzęt AGD do mieszkania.
Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Sołtysek <m...@g...pl> napisal(a):

Witam!

>Niedługo stanę przed problemem zakupu sprzętu AGD (pralka, lodówka,
>kuchenka, itd ...). Stąd moje pytanie, jakich producentów sprzęt jest
>najlepszy jakościowo a jakich producentów AGD unikać z daleka?

Lodowki najlepsze robi Electrolux. Unikaj lodowek Ardo, Amica, Polar
Whirpool. Pozostalego sprzetu na razie nie kupowalem, wiec sie nie
orientowalem jeszcze.

--
BW,
http://www.bwportal.pl

3. Data: 2005-11-18 12:50:14

Od: Marcin Marski <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bronislaw Wolyniec wrote:

> Lodowki najlepsze robi Electrolux. Unikaj lodowek Ardo, Amica, Polar
> Whirpool.

Polara unikaj, Ardo mam i chwale. Whirpool unikaj. Reszty nie znam

MM

4. Data: 2005-11-18 13:34:32

Od: "_darecki" <_...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedługo stanę przed problemem zakupu sprzętu AGD (pralka, lodówka,
> kuchenka, itd ...). Stąd moje pytanie, jakich producentów sprzęt jest
> najlepszy jakościowo a jakich producentów AGD unikać z daleka?

wszystko zalezy od kasy jaka na to przeznaczasz.

pralka: mowia ze Boscha sa niezle, ja mam candy i smiga juz 4y rok
lodowka: Elektrolux rulez :) (przynajmniej dla mnie)
kuchenka: tu zalezy jak lezy, ja mam Gorenje i jest ok, jak Bosch to cos z
wyzszej polki,
plyta: elektryczne sa w sumie te same, wiec estetyka i nic wiecej, gazowej
nie bralem pod uwage
okap: tutaj tez roznie, Faber jest ok, na Teka nie narzekaja za bardzo, ja
mam Gorenje i mi odpowiada

co unikac a co nie to zalezy od modelu.
znajomek ma wszystko w Siemensie, za lodowke dal ponad 3tys i zaraz po
gwarancji padla mu :)

_d

5. Data: 2005-11-18 14:06:02

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Sołtysek" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:dlkegb$fhf$1@inews.gazeta.pl...

A i wystrzegaj się liebher http://liebherr.fm.interia.pl/

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

6. Data: 2005-11-20 12:24:56

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lodowki najlepsze robi Electrolux. Unikaj lodowek Ardo, Amica, Polar

IMHO lodówka to electrolux, pralka electrolux/bosch/siemens
Piekarnik/płyta Gorenje B9000E/ECT620/650 - zwlaszcza piekarnik jest super

JR

7. Data: 2005-11-20 14:17:41

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bronislaw Wolyniec" <w...@S...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:rpgrn1p9e9k6ord0b1b1bod1cogg1il6a6@4ax.com...
> Lodowki najlepsze robi Electrolux. Unikaj lodowek Ardo, Amica, Polar
> Whirpool.

jakies herezje piszesz, mam lodowke Ardo juz ponad 10 lat i dziala bez
zadnych problemow i awarii. Co do reszty firm to nie moge sie wypowiedziec z
wlasnego doswiadczenia ale nie sa, ze generalnie te firmy robia jakis zly
sprzet!!

Tomek

8. Data: 2005-11-20 21:30:19

Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kuchenka, itd ...). Stąd moje pytanie, jakich producentów >sprzęt jest
> najlepszy jakościowo a jakich producentów AGD unikać z daleka?

Jeśli jestes bogaty to kupuj Miele. Jakość (ale i cena) poza wszelką
konkurencją.
A jeśli nie Miele (i nie Smeg) to -

1. Siemens, Bosch - zmywarki (unikać Zanussi)
2. Siemens, Bosch, Elektrolux - pralki (unikać Brandta, Samsunga, LG -
drogie części)
3. Krups, DeLonghi, Fagor - ekspresy do kawy ,ze wzgledu na stosunek ceny
do jakości.
4. Zanussi, Electrolux, Ariston - lodówki
5. Gorenje, Amica - kuchenki, płyty, (unikać Mastercooka)
6. Na odkurzaczach się nie znam, ale tu najtańsze Miele mozna mieć za
500-600 zł.

Darować można sobie Ardo, Indesit, Hoover, Candy, póki co chińskie marki
(np. Haier), to w wielu krajach klasa supermareketowa.

(Na podstawie doświadczeń własnych, wielu znajomych, co uczciwszych
sprzedawców. No i ważne, rzecz dotyczy sprzętu współczesnego, w
przeszłości różnie bywało,choć niektóre marki były i są silne).

Antekant

9. Data: 2005-11-22 13:44:13

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Whirlpool - płyty (unikać Amica).
JaC

10. Data: 2005-11-22 14:08:17

Od: l...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam wszystkie posty dotyczące AGD, głównie kuchenki elektrycznej i
lodówki i co osoba to inna opinia :)

Jedni mówią że amica (kuchenki)jest beee a inni twierdzą że to lodówki amici sa
bee natomiast kuchenki elektryczne sa oczkiem w glowie amici od kilku dobrych lat..

szkoda ze nie ma jakiegos rankingu lodowek i kuchenek - przydalby sie

Pozdrawiam

PS> przed chwila pomylilam sie i wkleilam to do innego watku :-/ sory za powtorke

Eternit -utylizacja
Czyszczenie tapicerek
Który telewizor LCD ?
firmowe szafy