Srodki antykoncepcyjne - za darmo

11. Data: 2003-11-27 12:30:42

Temat: Re: Srodki antykoncepcyjne - za darmo
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lidia_b <l...@i...pl> napisał(a):

> leków

Jak mawiają, niektórzy nie rozpoznają ironii nawet jak przyjdzie i ugryzie
ich w łydkę.

JoP

12. Data: 2003-11-27 16:27:34

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lidia_b" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos wie jak sprawa wylada w innych krajach europejskich.
> Mieszkam od jakiegos czasu w Anglii, i okazuje sie, ze srodki
> antykoncepcyjne sa tu calkowicie za darmo.

> Czyzbysmy w Polsce doplacali do lekow w krajacUE?

NIECH ZYJE SOCJALIZM!! ......to cos calkowicie nieetycznego.Czemu mam placic
za kogos?? Niech kazdy placi za Ciebie i tak bedzie najsprawiedliwiej.
--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

13. Data: 2003-11-27 19:23:58

Temat: Odp: Srodki antykoncepcyjne - za darmo
Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers <j...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bq4bsl$jqj$...@i...gazeta.pl...

> Etyka-śmietyka, wolisz płacić na utrzymanie czyichś niechcianych dzieci?

Przeslanie Twoich slow jest takie: niech sie dupczy kto chce, bylebym ja za
to za duzo nie zaplacila. A etyka-smietyka....

Tylko widzisz, sa na tym swiecie takie dinozaury, ktore uwazaja, ze za swoje
czyny trzeba umiec ponosic konsekwencje, i ze za swoje przyjemnostki trzeba
placic z wlasnej kieszeni, a nie siegac do cudzej.

pzdr
W.

14. Data: 2003-11-27 20:47:13

Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq1euo" <s...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

> NIECH ZYJE SOCJALIZM!! ......to cos calkowicie nieetycznego.Czemu mam
placic
> za kogos?? Niech kazdy placi za Ciebie i tak bedzie najsprawiedliwiej.

Oczywiscie mialo byc................za siebie.............
:))))

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

15. Data: 2003-11-27 22:08:28

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Chmielnicki <e...@m...pl> napisał(a):

> Przeslanie Twoich slow jest takie: niech sie dupczy kto chce, bylebym ja za
> to za duzo nie zaplacila. A etyka-smietyka....

Dokładnie. Jego dupczenie to jego sprawa, byle na to szło jak najmniej z
moich podatków.

> Tylko widzisz, sa na tym swiecie takie dinozaury, ktore uwazaja, ze za swoje
> czyny trzeba umiec ponosic konsekwencje, i ze za swoje przyjemnostki trzeba
> placic z wlasnej kieszeni, a nie siegac do cudzej.

Get real. Ludzie en masse, statystycznie, są głupi, niewykształceni i
nieodpowiedzialni. (Polecam lekturę rozmaitych forów internetowych - a należy
pamiętać, że dostęp do Internetu mają wyższe warstwy społeczne - włos się
jeży.) Rozdawnictwo środków antykoncepcyjnych jest nejefektywniejsze pod
względem skutków społeczno-finansowych, o wiele lepsze od wychowywania
niechcianych dzieci i aborcji. IMHO oczywiście.

JoP

16. Data: 2003-11-27 22:12:25

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lidia_b <l...@i...pl> napisał(a):

> w WB samotna matka
> otrzymuje od panstwa mieszkanie i pomoc w utrzymaniu siebie i dziecka.

Czym Angole zrobili sobie potężne kuku, bo co druga sika skłócona z
wapniakami rozwiązywała problem w ten sposób, że machnęła sobie dzieciaka,
dzięki czemu dostawała wikt, opierunek i szeregówkę na koszt państwa.

JoP

17. Data: 2003-11-27 22:14:18

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...pl> napisał(a):

> Czym Angole zrobili sobie potężne kuku, bo co druga sika skłócona z

Autokorekta: siksa ofkors.

JoP

18. Data: 2003-11-27 23:41:56

Od: "Lidia_b" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem polega na tym, ze w Anglii placi sie podatki i widac na co one ida,
na drogi, ktore sa w bardzo dobrym stanie (potezna siec autostrad
nieplatnych), darmowe leki, pomoc potrzebujacym w tym w wielu przypadkach
darmowe mieszkania, fantastyczne parki, ogolnie rzecz biorac dbalos o caly
kraj, to widac.
W Polsce placisz podatki i gdzie one sa?
Nie obrazam sie o to, ze place wysoki podatek od nieruchomosci (1400 funtow
rocznie), a inni nie placa wcale, bo sa z roznych powodow zwolnieni od tego
podatku( miedzy innymi samotne matki).
Problem tkwi w tym dlaczego w Polsce tak nie jest...

19. Data: 2003-11-28 09:51:49

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lidia_b <l...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bq4i1d$c1b$...@i...gazeta.pl...

Jakąkolwiek, byle nie produkować tak ograniczonych intelektualnie blondynek.

Sorry, za wszczerość, ale Twój pierwszy post mnie rozbawił (że można mieć
tak ograniczoną wiedzę o świecie współczesnym), a drugi załamał.

Monika

20. Data: 2003-11-28 09:52:12

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers <j...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bq4qpi$g8j$...@i...gazeta.pl...
> Jak mawiają, niektórzy nie rozpoznają ironii nawet jak przyjdzie i ugryzie
> ich w łydkę.

Jolu, po prostu w naszym kraju znajomość zarówno historii swojego kontynentu
jak i języków obcych nie jest obowiązkowa :)

Mogłam napisać, że decyzja zapadła w Gówienkach Małych w 1374 r. przed
Chrystusem, to może Lidia by załapała.
Fakt - mój dowcip nie był dla sprzątaczek ;)

pozdrawiam

Monika

POMOCY!!! pchła ludzka?!
zakwasy