Staję się nudna...

251. Data: 2009-03-06 21:37:34

Temat: Re: Staję się nudna...
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl>
5...@r...goog
legroups.com

[...]
> Jeśli mówisz o Jezusie, masz kiepskie dane - Jezus był Aramejczykiem
> (czyli Semitą - to nie to samo, co Żyd) i mówił w swoim ojczystym
> języku, czyli po aramejsku.
[...]

:D
Ty i te twoje marzenia o nieżydowskim Jezusie

To, że Żydzi przyjęli na wiele stuleci język aramejski, który najpierw był
językiem Aramejczyków, ludu semickiego, a później oficjalnym językiem
imperiów bliskowschodnich i lingua franca ludów żyjących na Bliskim
Wschodzie przez całe stulecia - od ok. V w. p.n.e. do ok. VII w. n.e.) nie
oznacza, że stali się Aramejczykami - i Jezus nie był tutaj wyjątkiem.

Saulo

252. Data: 2009-03-06 21:41:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
polska byłaby w porządku ,gdyby nie było takich antypolskich
Jkselek,dlatego dużo musi się tu zmienić.

253. Data: 2009-03-06 21:41:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Mar 2009 21:22:54 +0100, tren R napisał(a):

> wreszcie zajarzyłem, że ty chyba na pasji byłaś, tak?
> i że on cię ten film nie wziął jak onegdaj filmy brały.
> i że właśnie za to dostajesz baty od ikselki?
>
> dobrze kombinuję?

Wy oboje niestety nie rozumiecie, o co mi chodzi.
Nie rozumiecie, że nie o film chodzi ani o to, czy sie medea mniej czy
bardziej trzęsła - mam to w głębokim poważaniu.
Chodzi o dziwienie się, że król jest nagi. Czyli że (dla medei) męka była
tam zbyt... męcząca. Spróbujesz zrozumieć ten skrót?

254. Data: 2009-03-06 21:45:05

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl>
5...@x...goo
glegroups.com

> Jedno jest pewne: Mel Gibson nie jest Żydem.
[...]

Nie jest. I nawet ich nie lubi:
"A leaked report revealed that during Gibson's July 28, 2006, arrest for
driving under the influence, he made anti-Semitic remarks to arresting
officer James Mee, who is Jewish, saying, "Fucking Jews... Jews are
responsible for all the wars in the world. Are you a Jew?"[80] Gibson issued
two apologies for the incident through his publicist, and in a later
interview with Diane Sawyer, he affirmed the accuracy of the quotations."

Saulo

255. Data: 2009-03-06 21:45:58

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <m...@o...eu>
gopa7a$l2b$...@n...onet.pl

[...]
> uznałabym film za świetny, gdyby nie zaczął od pewnego momentu
> konkurować do "Piły 3", czy "Rzeźni 2". ;)

Ale pojechałaś.
A dlaczego miał symbolicznie a nie realistycznie pokazywać rzeczywistą kaźń?

[...]
> Tak, doskonała jatka dla spragnionych mocnych wrażeń babć w moherowych
> beretach. Zapewne pomaga im odczuwać ból tego łez padołu. [...]

Głupio napisane.

Saulo

256. Data: 2009-03-06 21:50:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 13:41:39 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ikselka napisał(a):
> polska byłaby w porządku ,gdyby nie było takich antypolskich
> Jkselek,dlatego dużo musi się tu zmienić.

I ty to zrób: wyjedź.

257. Data: 2009-03-06 21:53:13

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <m...@o...eu>
goljl6$95d$...@n...onet.pl

[...]
> Mam zamiar jeszcze pójść na "Wątpliwość", dla Meryl Streep
> oczywiście. :)
[...]

Nom :). Dla Meryl zawsze warto.

W tym z piosenkami Abby też była super (jak i same piosenki :).

Saulo

258. Data: 2009-03-06 21:53:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 22:45:05 +0100, Saulo napisał(a):

> Użytkownik <i...@g...pl>
> 5...@x...goo
glegroups.com

> [...]
>
> Nie jest. I nawet ich nie lubi:

Nie ma obowiązku lubienia Żydów, lodów śmietankowych ani PiSu.

259. Data: 2009-03-06 21:54:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 22:45:58 +0100, Saulo napisał(a):

> medea <m...@o...eu>
> gopa7a$l2b$...@n...onet.pl
>
> [...]
>
> Ale pojechałaś.
> A dlaczego miał symbolicznie a nie realistycznie pokazywać rzeczywistą kaźń?
>
> [...]
>
> Głupio napisane.

No wreszcie ktoś przytomny.

260. Data: 2009-03-06 21:54:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
o.googlegroups.com...

> Dzięki, może się przyda, choć w sumie rzadko mam konieczność jakichś
> skomplikowanych obliczeń teraz, tylko czasem, jak córka przyjeżdża z
> zadaniami.

Doskonały i programowalny.

CDN...
co mi jest?