Re: Statystyki złudny czarze...

Data: 2013-03-14 12:47:59
Temat: Re: Statystyki złudny czarze...
Od: Fragile <s...@o...pl>

Dnia Thu, 14 Mar 2013 13:25:44 +0100, olo napisał(a):

> Użytkownik "Fragile"

> To są przecież oczywistości :) Też znając ofertę rynku wybrałabyś lekarza
> _który_tobie_by_odpowiadał :)

Tak, ale moje oczekiwania są inne.

> Myślę, że w dbałości o swój wizerunek zwracał na to uwagę, oczywiście mogę
> się mylić.

> Myślę że rynek działa wszędzie tak samo - im wyższa klasa tym wyższa gaża za
> odstępstwo od etyki zawodu.
> Ty pewnie w swojej ocenie w "najwyższej klasie" zawarłaś również
> nieskazitelną etykę.

Oczywiście. Bez tego nie ma najwyżej klasy.

> Obawiam się tylko że "nieskazitelna etyka" nie występuje w przyrodzie, a
> nawet gdyby trafił się skazany na wymarcie mutant, to na pewno nie byłby
> współpracą z Michaelem zainteresowany :)

W tak pięknie zawoalowany sposób próbujesz mi powiedzieć, że jestem głupia
i naiwna? :) Ok, niech i tak będzie. Jakoś, mimo tylu lat przeróżnych
doświadczeń, nie umiem być inna :(

> Ja aż tak złego zdania o nim nie mam, obstawiam że wielokrotnie apelował i
> informował o zagrożeniach dla zdrowia i życia klienta. Nie morduje się kury
> znoszącej złote jajka.

Tylko wręcza się kurze nóż?

> Ja trochę znam to środowisko i jest podobnie, jak i w każdym innym, po
> gaussowsku :)

Też znam...
Jest różnie. Nie zmienia to faktu, że bywa paskudnie.

> Jasne, można się zawsze wykpić trotylem :))))

Nie zawsze.

> Latają, latają - tylko wtedy na nogach :)))

Oj, to musiałyby mieć nogi do sameeego nieeeba, tfu, brzozy ;)
Na nogach to raczej pędzą :)
I to nie wiśniówki ;)

M.