Re: Statystyki złudny czarze...

Data: 2013-03-14 13:16:57
Temat: Re: Statystyki złudny czarze...
Od: "olo" <o...@o...pl>

Użytkownik "Fragile"

>W tak pięknie zawoalowany sposób próbujesz mi powiedzieć, że jestem głupia
>i naiwna? :) Ok, niech i tak będzie. Jakoś, mimo tylu lat przeróżnych
>doświadczeń, nie umiem być inna :(

Nie, usiłuję ci tylko powiedzieć że doktor Judym to postać fikcyjna, a w
przyrodzie występuje najczęściej doktor Kowalski i doktor Nowak. Jeżeli
nawet trafi się jakiś prawie Judym to bardzo rzadko, a jeszcze rzadziej
przebije się do tego zawodu palestry. Nawet prawie że za życia beatyfikowana
Matka Teresa, nie była "nieskazitelna etycznie".

>Tylko wręcza się kurze nóż?

:) Informując, że można się tym nożem poważnie zranić a nawet zabić.
Szczególnie wtedy, kiedy kura mówi, że ma na pęczki ofert od innych
dostawców noży wraz z zaproszeniami do ich kurników.

>Też znam...
>Jest różnie. Nie zmienia to faktu, że bywa paskudnie.

Między Judymami a podającymi pavulon jest sporo różnych różnorodności :)

>Nie zawsze.

Prawie zawsze, są jeszcze sztuczne mgły i multum innych możliwości.

>Oj, to musiałyby mieć nogi do sameeego nieeeba, tfu, brzozy ;)
>Na nogach to raczej pędzą :)
>I to nie wiśniówki ;)

Ale skompilowałaś cudo :) Anioł pędzący wiśniówkę :)

pzdr
olo