Re: Sterylna kuchnia Ikselki

1. Data: 2014-10-15 11:22:13

Temat: Re: Sterylna kuchnia Ikselki
Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 08:50:27 UTC+2 użytkownik Alek napisał:
> Paluchy w jedzeniu? Wykluczone!
>
> http://www.fotosik.pl/u/mazam/zdjecie/3/album/111493
1

Dzięki za specjalny wątek MI poświęcony - you made my day, dostałam mnóstwo
pozytywnej energii, pomogłeśmi - idę własnie na kolejny nordikłokingowy 8-km spacerek
:-D

2. Data: 2014-10-15 12:35:57

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]

pozytywnej energii, pomogłeśmi - idę własnie na kolejny nordikłokingowy 8-km
********************
codziennie (oprócz niedziel) dalej po poranną gazetkę do śniadania chodzę
( bez kijów), a potem na 9 piętro po schodach. Nie ma się czym chwalić...
pozdr
Stefan

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

3. Data: 2014-10-15 17:51:36

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2014 11:22, ikselk%g...@g...com pisze:

> [...]
pozytywnej energii, pomogłeśmi - idę własnie na kolejny nordikłokingowy 8-km spacerek

a idź i nie wracaj... a jak już wrócisz to zanim cokolwiek tu napiszesz
to skonfiguruj poprawnie swój program do newsów

GA

4. Data: 2014-10-15 19:33:21

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 11:22:13 UTC+2 użytkownik
ikselk%g...@g...com napisał:

> Dzięki za specjalny wątek MI poświęcony

Jakie "CI" ?! W sieci (Internet) , w telegazetach telewizjonarnych jest od groma i
trochę tzw. 'wątków' poświęconych właśnie takim "MI". I takim jak umiłowany przez
sterylne paluchy świntej pamięci chamidło ubeckie panslavista.

5. Data: 2014-10-15 20:05:45

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 19:33:21 UTC+2 użytkownik s...@g...com
napisał:

> (...)jak umiłowany przez sterylne paluchy świntej pamięci chamidło ubeckie
panslavista.

No comment. Czegóż innego można się spodziewać po stch...amidle, z gruba heblem (nie
"cheblem") ciosanym, niż steku wprost z jego kloaki, jedynego otworu komunikacyjnego
ze światem...

6. Data: 2014-10-15 20:17:19

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 12:35:57 UTC+2 użytkownik Stefan napisał:
> [...]
>
> ( bez kijów), a potem na 9 piętro po schodach. Nie ma się czym chwalić...

Ano chwalić się nie masz czym, ja muszę drałować 200 m do samej bramy, a zdarza mi
sie to czasem kilka-kilkanaście razy dziennie, kiedy psy pod bramą za bardzo harcują
z "kolegami" z naprzeciwka, a do tego listonosz/kurier dzwoni :-)))
Jeździmy codziennie z MŚK nad okoliczną (dosyć liczną) wodę - on 2 h łowi rybki, a ja
chodzę wokoło, bo u nas trasy są cudne; ze też kiedyś płaciłam tyle kasy za klub
fitness, zamiast za marną część tych pieniędzy od razu kupić porządne kije, buty i
zasuwać :-D

7. Data: 2014-10-15 23:25:43

Od: ja <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2014 o 19:33, s...@g...com pisze:

> Jakie "CI" ?!

Mnie

8. Data: 2014-10-15 23:46:12

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 23:25:43 UTC+2 użytkownik ja napisał:

> Mnie

Ciebie.

9. Data: 2014-10-15 23:47:19

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ( bez kijów), a potem na 9 piętro po schodach. Nie ma się czym chwalić...

Po chodniczku tup tup? - spoko, ja nie chodzę po chodniczku, tylko po Górach
Świętokrzyskich :-)

10. Data: 2014-10-16 01:40:17

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Po chodniczku tup tup? - spoko, ja nie chodzę po chodniczku, tylko po Górach
Świętokrzyskich :-)
*******************************
mój ci blok ostatni z Krakowa, odwrócony plecami do miasta, cisza, spokój -
przed pasmami Pogórza Wielickiego, Chorągwicę, z okna widzę Babią Górę (ale
tam nie ma kiosku z gazetami:))) wpisz sobie "Kijacy" to ci określi w miarę
dokładnie rejon moich spacerów, Jest jeszcze tam kilka miejsc w których
robią najlepsze tradycyjne wędliny, wędzone, suszone a przepisu UE mają w
d..e. Na przyszłoroczne Targi Smaku na Wolnicy chyba przyjdziemy korowodem
kijaków i spróbujemy odtworzyć TEN smak.
Acha, jutro będzie świeża dostawa do kramów węgierskich na Starym Kleparzu,
znowu mnie będzie wątroba gniotła :(((
pozdr
Stefan

---