Re: Sterylna kuchnia Ikselki

1. Data: 2014-10-15 09:57:44

Temat: Re: Sterylna kuchnia Ikselki
Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-15 08:50, Alek pisze:
> Paluchy w jedzeniu? Wykluczone!
> http://www.fotosik.pl/u/mazam/zdjecie/3/album/111493
1

Żałosne... Na co to ma być ten przykład z Twojej kuchni?

2. Data: 2014-10-15 13:35:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-15 09:57, obywatel Trybun uprzejmie donosi:
1

> Żałosne... Na co to ma być ten przykład z Twojej kuchni?

No i się wydało.
Kto gdzie miesz(k)a.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

3. Data: 2014-10-15 16:37:21

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał
1

> Żałosne... Na co to ma być ten przykład z Twojej kuchni?

To jest kuchnia Ikselki, bystrzaku. Sama opublikowała to zdjęcie.
Tylko że to, co na kotach było fajne, nagle tutaj jest fuj. Zwierzeta
łażą po całej kuchni, grzebią w jej jedzeniu łapami którymi wczesniej
zakopywały swoje odchody i problemu z tym nie ma. A czyste ręce
kucharza są odrrrażające!
Więc jeśli coś jest żałosne to hipokryzja pani XL. Albo skleroza,
przez którą sama nie pamięta co publikuje i jakie ma poglądy.

4. Data: 2014-10-15 19:16:29

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 16:37:21 UTC+2 użytkownik Alek napisał:
> [...]
>
> Więc jeśli coś jest żałosne to hipokryzja pani XL. Albo skleroza,
>
> przez którą sama nie pamięta co publikuje i jakie ma poglądy.

Tuptusiu, odchody moich niewychodzących(!!!) kotów zawierają tylko i wyłącznie to, co
znajduje się w moim mieszkaniu, a każdą rzecz z mojego mieszkania mogę bez obaw
choćby wylizać na wszystkie strony, moje koty nawet obcałowuję bez obaw, śpią w moim
łóżku - dlaczego zatem miałabym bać się zjeść pierogi, które PRZED GOTOWANIEM
znalazły się z w ich bliskości. Są regularnie odrobaczane (choć zaiste nie wiem, po
co...), sama bez obaw zjem wprost "po kocie" (moim!!!), a gdyby nawet czegokolwiek
zdarzyło mu się dotknąć, co ma być bez gotowania podane ludziom (a nie zdarza), na
pewno bym tego nie podała.
Hipokryto - w restauracji szczury harcują w magazynie żywności i jakoś Ci to nie
przeszkadza tylko dlatego, ze to są "widoki nie dla klienta", mówiąc zaś wprost - jak
nie widzisz, to zjesz wszystko, nawet z podłogi po której szczury harcują i szczają
co noc, w skrzynkach z warzywami robiąc sobie wesela :->

5. Data: 2014-10-15 20:07:51

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 19:16:29 UTC+2 użytkownik
ikselk%g...@g...com napisał:

> [...]
nie widzisz, to zjesz wszystko, nawet z podłogi po której szczury harcują i szczają
co noc, w skrzynkach z warzywami robiąc sobie wesela :->

...nie mówiąc o kucharzu, co ręce w burą mokrą ścierę wyciera, zanim nimi porwie ci
sałatę na talerzu.

6. Data: 2014-10-15 23:18:10

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nie rozumiesz jak do ciebie ludzie mówią normalnie, to może inaczej:

GŁUPIA KURWO, tnij cytaty i cytuj po ludzku!!!!

7. Data: 2014-10-15 23:45:48

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 23:18:10 UTC+2 użytkownik Hans Kloß napisał:
> Jak nie rozumiesz jak do ciebie ludzie m�wi� normalnie, to mo�e inaczej:
>

> G�UPIA KURWO, tnij cytaty i cytuj po ludzku!!!!

Głosniej, polglowku.

8. Data: 2014-10-16 02:54:25

Od: Bekon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 13:16:29 UTC-4 użytkownik
ikselk%g...@g...com napisał:

> [...]
choćby wylizać na wszystkie strony, moje koty nawet obcałowuję bez obaw, śpią w moim
------------
Tfu - nie do wiary, ze wylizujesz kocie odbyty i to co wysraja.

Bekon

9. Data: 2014-10-16 02:56:57

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2014-10-16 04:15:09

Od: Bekon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> "W dniu środa, 15 października 2014 23:18:10 UTC+2 użytkownik Hans Kloß napisał:
>

> G�UPIA KURWO, tnij cytaty i cytuj po ludzku!!!! "

Wypada przyznac, ze piszac tak do ciebie, mial zupelna racje.

Bekon

pytanie o risotto
orient
Białko z jajka