pytanie o risotto

1. Data: 2015-02-03 04:42:19

Temat: pytanie o risotto
Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy bawić się w gotowanie grzybów na bulion i potem gotować, tudzież,
smażyć i gotować ryż na tym właśnie bulionie? Czy może lepiej ugotować
ryż na wodzie i usmażyć pieczarki z cebulą i doprawić i zmieszać z ryżem?

co lepsze?

2. Data: 2015-02-03 19:37:40

Temat: Re: pytanie o risotto
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-03 o 04:42, iwanos pisze:
> [...]
> smażyć i gotować ryż na tym właśnie bulionie? Czy może lepiej ugotować
> ryż na wodzie i usmażyć pieczarki z cebulą i doprawić i zmieszać z ryżem?

Pieczarka nie grzyb, więc się zdecyduj.

3. Data: 2015-02-04 02:44:11

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-03 o 19:37, wolim pisze:

> Pieczarka nie grzyb, więc się zdecyduj.

zrobiłem tak, podsmażyłem cebulę na rzepakowcu i trochu smalcu, dodałem
do tergo ryż, uwaga trzeba zapierdzielać łychą co by się nie przypalił,
po chwili kieliszek wina białego i wina ziołowego zalałem. Trzeba
machlować po patelni. Potem podlałem po łyżce bulionu grzybowego,
niestety bulion z kostek + zmielone pieczarki, ryż zaczął pęcznieć.
Podlewałem dopóki, dopóty nie zrobił się do jedzenia aldente czy jak mu
tam. W szybkowarze zrobiłem legawicę z cebulą, jakoś mi się doprawiło po
mistrzowsku. I otwarłem ogóry na ostro ala XL-ka.

polecam

4. Data: 2015-02-05 17:16:44

Od: ChefMarcin <x...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Zagotuj bulion który potem wykorzystasz do gotowania ryżu risotto. Pozwoli
Ci to na wzbogacenie smaku ryżu o leśny aromat, a to właśnie chcesz uzyskać
więc wszelkie skróty sobie daruj. Ugotowane grzyby potem możesz podgrzać na
patelni z masłem i położyć na wierzchu ryżu.

--
Przepisy na prawdziwejedzenie.blogspot.com

orient
Białko z jajka
Cydr wlasnej roboty
pierogi z podrami czyli z czym?