Re: Sterylna kuchnia Ikselki

11. Data: 2014-10-16 02:18:57

Temat: Re: Sterylna kuchnia Ikselki
Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 października 2014 01:40:17 UTC+2 użytkownik Stefan napisał:
> Użytkownik napisał w wiadomości grup

oglegroups.com...

> Po chodniczku tup tup? - spoko, ja nie chodzę po chodniczku, tylko po Górach
>
> Świętokrzyskich :-)
>
> *******************************
>
> mój ci blok ostatni z Krakowa, odwrócony plecami do miasta, cisza, spokój -
>
> przed pasmami Pogórza Wielickiego, Chorągwicę, z okna widzę Babią Górę

Oj bardzo piekne to musi byc... A ja z okien widze wokolo domu swietokrzyskie lasy,
natomiast kiedy wyjde poza owe lasy, widze...
http://images8.fotosik.pl/496/46119fc996121410gen.jp
a dalej...
http://www.kieleckie.com.pl/wp-content/uploads/2013/
08/jesien-2006-0121-1024x505.jpg
:-)

> (ale
>
> tam nie ma kiosku z gazetami:)))

No własnie, tak mysle - tzn ze po te poranna gazetke na Babia sie nie wspinasz
raczej, tylko po tym chodniczku tup tup :-)))

> wpisz sobie "Kijacy" to ci określi w miarę
>
> dokładnie rejon moich spacerów, Jest jeszcze tam kilka miejsc w których
>
> robią najlepsze tradycyjne wędliny, wędzone, suszone a przepisu UE mają w
>
> d..e. Na przyszłoroczne Targi Smaku na Wolnicy chyba przyjdziemy korowodem
>
> kijaków i spróbujemy odtworzyć TEN smak.

Tzn jak?

> Acha, jutro będzie świeża dostawa do kramów węgierskich na Starym Kleparzu,
>
> znowu mnie będzie wątroba gniotła :(((

Od czego?- od ostrej papryki?
Ja na szczescie nie mam watrobowych problemow, a i zoladek mam zelazny, jak mawia
MSK. Jest pare rzeczy przyprawiajacych mnie o rewolucje w brzuchu, np sliwki, bo
pochlaniam ich niesamowite wrecz ilosci jesienia, wiec Cie rozumiem w kwestii ogolnej
:-)))

> pozdr
>
> Stefan

Wzajemnie!

12. Data: 2014-10-16 02:38:51

Od: Bekon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 14:05:45 UTC-4 użytkownik
ikselk%g...@g...com napisał:

> No comment. Czegóż innego można się spodziewać po stch...amidle, z gruba heblem
(nie "cheblem") ciosanym, niż steku wprost z jego kloaki, jedynego otworu
komunikacyjnego ze światem...

Ty nawet nie rozumiesz zwrotu "No comment".

Bekon

13. Data: 2014-10-16 02:54:40

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 października 2014 02:38:51 UTC+2 użytkownik Bekon napisał:

> Ty nawet nie rozumiesz zwrotu "No comment".

Straszne.

> Bekon

No comment.

14. Data: 2014-10-16 03:12:34

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]

mawia MSK. Jest pare rzeczy przyprawiajacych mnie o rewolucje w brzuchu, np
sliwki, bo pochlaniam ich niesamowite wrecz ilosci jesienia, wiec Cie

Ma byc paczuszka ze Wzgórz Tokaju :)))
a tu mgiełka
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1b0783b347
540453.html

i tęcza
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/99cd33a521
c06d5d.html
pozr
Stefab

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

15. Data: 2014-10-16 20:44:20

Od: ja <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2014 o 23:46, ikselk%g...@g...com pisze:

> Ciebie.

hmmm Tobie

watek "Tobie poswiecony" a nie "Ciebie poswiecony"

no ale licza sie checi :)

nooo ale wreszcie tniesz cytaty jak trzeba..
jest progres!!!
wprawdzie nie w tym watku ale w innych juz jest ok
tak trzymac!

16. Data: 2014-10-16 20:50:51

Od: ja <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.10.2014 o 20:44, ja pisze:

> nooo ale wreszcie tniesz cytaty jak trzeba..
> jest progres!!!
> wprawdzie nie w tym watku ale w innych juz jest ok
> tak trzymac!

jejku o kodowaniu zapomnialam... teraz jest ok!
brawo!

17. Data: 2014-10-16 22:04:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-16 03:12, Stefan pisze:

> i tęcza
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/99cd33a521
c06d5d.html

Wczorajsza?
Bo u mnie tak:

http://images67.fotosik.pl/282/8410033ef6210affmed.j
pg

Niech się wpisują miasta i wiochy.

Ewa

18. Data: 2014-10-16 23:05:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Oct 2014 20:50:51 +0200, ja napisał(a):

> jejku o kodowaniu zapomnialam... teraz jest ok!
> brawo!

Ciemniaku, teraz wróciłam do starego czytnika - pisałam, że po przerwie
miałam zdeinstalowany. Gugiel mi krzaczył.
A generalnie spadaj w podskokach - to mój ostatni post w twoim kierunku, bo
nie ma do kogo palców strzępić.

19. Data: 2014-10-17 17:10:18

Od: ja <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.10.2014 o 23:05, XL pisze:

> [...]
> miałam zdeinstalowany. Gugiel mi krzaczył.
> A generalnie spadaj w podskokach - to mój ostatni post w twoim kierunku, bo

mhm
biegny "gugiel"
nie da sie go ustawic...

ale jak Ci się sukienka podrze, to nie zakladasz innej ... brudnej?

20. Data: 2014-10-19 02:08:54

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-16 01:40, Stefan pisze:

> Acha, jutro będzie świeża dostawa do kramów węgierskich na Starym
> Kleparzu, znowu mnie będzie wątroba gniotła :(((

No żesz czemu ja tego posta przed wyjazdem do CK Metropolii nie
przeczytałam?

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

Re: Sterylna kuchnia Ikselki
Re: Sterylna kuchnia Ikselki
pytanie o risotto
orient