Re: Sterylna kuchnia Ikselki

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Wed, 15 Oct 2014 17:18:57 -0700 (PDT)
Subject: Re: Sterylna kuchnia Ikselki
From: ikselk%g...@g...com

W dniu czwartek, 16 października 2014 01:40:17 UTC+2 użytkownik Stefan napisał:
> Użytkownik napisał w wiadomości grup

oglegroups.com...

> Po chodniczku tup tup? - spoko, ja nie chodzę po chodniczku, tylko po Górach
>
> Świętokrzyskich :-)
>
> *******************************
>
> mój ci blok ostatni z Krakowa, odwrócony plecami do miasta, cisza, spokój -
>
> przed pasmami Pogórza Wielickiego, Chorągwicę, z okna widzę Babią Górę

Oj bardzo piekne to musi byc... A ja z okien widze wokolo domu swietokrzyskie lasy,
natomiast kiedy wyjde poza owe lasy, widze...
http://images8.fotosik.pl/496/46119fc996121410gen.jp
a dalej...
http://www.kieleckie.com.pl/wp-content/uploads/2013/
08/jesien-2006-0121-1024x505.jpg
:-)

> (ale
>
> tam nie ma kiosku z gazetami:)))

No własnie, tak mysle - tzn ze po te poranna gazetke na Babia sie nie wspinasz
raczej, tylko po tym chodniczku tup tup :-)))

> wpisz sobie "Kijacy" to ci określi w miarę
>
> dokładnie rejon moich spacerów, Jest jeszcze tam kilka miejsc w których
>
> robią najlepsze tradycyjne wędliny, wędzone, suszone a przepisu UE mają w
>
> d..e. Na przyszłoroczne Targi Smaku na Wolnicy chyba przyjdziemy korowodem
>
> kijaków i spróbujemy odtworzyć TEN smak.

Tzn jak?

> Acha, jutro będzie świeża dostawa do kramów węgierskich na Starym Kleparzu,
>
> znowu mnie będzie wątroba gniotła :(((

Od czego?- od ostrej papryki?
Ja na szczescie nie mam watrobowych problemow, a i zoladek mam zelazny, jak mawia
MSK. Jest pare rzeczy przyprawiajacych mnie o rewolucje w brzuchu, np sliwki, bo
pochlaniam ich niesamowite wrecz ilosci jesienia, wiec Cie rozumiem w kwestii ogolnej
:-)))

> pozdr
>
> Stefan

Wzajemnie!