Re: Sterylna kuchnia Ikselki

Data: 2014-10-16 03:12:34
Temat: Re: Sterylna kuchnia Ikselki
Od: "Stefan" <s...@o...pl>

Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:0ba775c0-536b-4abb-99b1-8138aa69d9fc@go
oglegroups.com...

Oj bardzo piekne to musi byc... A ja z okien widze wokolo domu
swietokrzyskie lasy, natomiast kiedy wyjde poza owe lasy, widze...
http://images8.fotosik.pl/496/46119fc996121410gen.jp
a dalej...
http://www.kieleckie.com.pl/wp-content/uploads/2013/
08/jesien-2006-0121-1024x505.jpg
:-)

> (ale
>
> tam nie ma kiosku z gazetami:)))

No własnie, tak mysle - tzn ze po te poranna gazetke na Babia sie nie
wspinasz raczej, tylko po tym chodniczku tup tup :-)))

> wpisz sobie "Kijacy" to ci określi w miarę
>
> dokładnie rejon moich spacerów, Jest jeszcze tam kilka miejsc w których
>
> robią najlepsze tradycyjne wędliny, wędzone, suszone a przepisu UE mają w
>
> d..e. Na przyszłoroczne Targi Smaku na Wolnicy chyba przyjdziemy korowodem
>
> kijaków i spróbujemy odtworzyć TEN smak.

Tzn jak?

> Acha, jutro będzie świeża dostawa do kramów węgierskich na Starym
> Kleparzu,
>
> znowu mnie będzie wątroba gniotła :(((

Od czego?- od ostrej papryki?
Ja na szczescie nie mam watrobowych problemow, a i zoladek mam zelazny, jak
mawia MSK. Jest pare rzeczy przyprawiajacych mnie o rewolucje w brzuchu, np
sliwki, bo pochlaniam ich niesamowite wrecz ilosci jesienia, wiec Cie
rozumiem w kwestii ogolnej :-)))

Ma byc paczuszka ze Wzgórz Tokaju :)))
a tu mgiełka
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1b0783b347