Re: Stojak na telewizor, ale meblowy

Data: 2016-11-04 23:46:11
Temat: Re: Stojak na telewizor, ale meblowy
Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

wowa <w...@g...pl> napisał(a):

>Obojętnie jaki zrobisz stelaż, bujać się będzie. Nie jest na sztywno
>przymocowane do podłoża/sciany.
>
>Namawiam Cię na coś podobnego
>http://imged.pl/stolik-rtv-stojak-uchwyt-tv-lcd-led
-30-50-hit-2-7950325.html.
>Wojtek

To jest bardzo marny stojak, jak ktos ma wiecej sprzetu niz tradycyjnie tylko
tuner od kablowki i dvd :) Wtedy jest ok.

Ale dorzuc apmlituner z mnostwem kabli z tylu, centralny glosnik, konsole
czy jakis multimedialby NAS i jest porazka.

Z mojego doswiadczenia wynika, ze najlepsza szafka jest taka, ktora sam zrobbisz.
Ja szukalem, szukalem i nie znalazlem nic fajnego, co by pomiescilo ten caly osprzet.
NIe wiem, producenci zatrzymali sie na czasach tylko dvd pod tv czy jak?