Re: Strach sie kłaść do szpitala

From: "PiotrMx" <p...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Strach sie kłaść do szpitala
Date: Thu, 3 Jan 2002 02:18:39 +0100

Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a10724$ufs$...@a...webcorp.pl...

> Niestety
>

> On am taki zawod ,ze podejrzewam ze za dlugo by nie popracowal,bo
wyjechalby
> nogami do przodu.
> Chyba jestes niepowazny.Renta to dla Ciebie jakis specjalny przywilej???Te
> marne grosiny,ktore nie starczaja choremu nawet na leki?
> Magda.

W naszym kraju renta inwalidzka pelni wiele funkcji. Pamietam, ze na
szkoleniu z orzecznictwa, szef lekarzy zusu stwierdził, że paniom wlasnie z
rozwiazywanych zakladow odziezowych dajemy renty na maxa. Bo takie przyszły
wytyczne z W-wy. A efekt taki że mamy najwiecej rencistów w Europie.

Nie wykluczam, że Twój Ojciec nie moze podjąć żadnej pracy i wymaga
przejscia na rente. Jednak dolegliwosci jakie podalas czyli cukrzyca i
migotanie przedsionkow nie dyskwalifikuja od kazdej pracy.

Tak sie dziwnie sklada, że u nas u nas choroba to wielkie szczescie.
wreszcie mozna przejsc na rente. Czlowiek po by-passach, ktory wlasnie
dzieki nim moze wrocic do pracy, w Polsce czuje sie gorzej niz przed
operacja(oczywiscie jezeli chodzi o mozliwosc powrotu do pracy).Chlać i
palic będzie dalej ale do pracy nie pójdzie. Panie doktorze, przeciez ja
miałem by-passy-mozna usłyszec z ust takiego rencisty.

Pozdrawiam

PiotrMx