Re: Strach sie kłaść do szpitala

Data: 2002-01-02 21:00:20
Temat: Re: Strach sie kłaść do szpitala
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl>

Użytkownik Pawel Dziekonski <P...@m...ch.pwr.wroc.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0vpk6$nbi$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> Jest to oczywista nieprawda. Istnieje tam system ubezpieczenia minimalnego
> (wywalczyli to wreszcie demokraci za Clintona) i nieobowiazkowa skladka
> rozszerzajaca swiadczenia minimalne. Sprawdze to jeszcze na jutro.

jakbys mogl sprawdzic co ta skladka gwarantuje. Jak znam zycie to jakis
komunalny szpital z jednym czarnym niedouczonym lekarzem na oddzial.

> Oczywiscie nie znam wszystkich, tylko te ktore mnie interesuja. Opisany
> jednak przez Magde przypadek jednoznacznie wskazuje, ze owy zabieg
> ,,sie nalezal''.

Hehe pytanie bylo podchwytliwe. Coś takiego jak koszyk nie istnieje. I dlugo
sie nie pojawi. Bo nie znajdzie sie odwazny ktory powiedzialby spoleczenstwu
na jaki koszyczek nas stac.

Pozdrawiam

piotrMx