Re: Strach sie kłaść do szpitala

From: "PiotrMx" <p...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Strach sie kłaść do szpitala
Date: Fri, 4 Jan 2002 23:11:24 +0100

Użytkownik vad <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a156hk$t05$...@n...tpi.pl...
> [...]
> utrzymywane są w większej lub mniejszej części utrzymywane z pieniędzy
> publicznych. Szpitale miejskie , powiatowe , kliniczne itd do nich też się
> zaliczają. Mam rodzinę w US przyjeżdżają od 10 lat co drugi rok. Według
ich
> opinii w Polsce lecznictwa nie ma (jest złe) bo .... lokalne władze nie
dają
> pieniędzy na leczenie tych za których z takich czy innych wzlędów nie
> płaci ubezpieczenie. I tutaj kłaniają się indywidualne konta. U nas nie
> istnieje ubezpieczenie Kowalskiego mimo że Kowalskiemu paskarską składkę

Kazdy cos tam płacił i płaci. Średnio ponad 50% dochodow. Tylko co z tego.
Trzeba sobie powiedzieć, ze pieniadze te poszły na budowanie socjalizmu, a
potem na splate zadluzenia po nim, na łatanie dziury budzetowej. Nikt nic na
swoim koncie nie ma. a leczumy sie za to co splynie z obecnych dochodow na
ochrone zdrowia. To i tak nie jest źle. w Argentynie szlag trafił nawet
oszczednosci na kontach bankowych. Ale spokojnie. My tez kroczymy tym
swietlistym szlakiem.

pozdrawiam

PiotrMx