#StrefaWolnaOdLGBT

41. Data: 2019-07-28 01:31:31

Temat: Re: #StrefaWolnaOdLGBT
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-27 19:58, Kviat wrote:

> Jak cię prowokują? Masz jakiś problem ze swoją seksualnością?
> Mnie faceci nie kręcą i dlatego nie czuję się przez nich prowokowany.

> Jesteś debilem? A co mają robić, gdy ich biją? Wolisz żeby w samoobronie
> zaczęli do tych faszoli strzelać?
>
> Mnie prowokuje ostentacyjne demonstrowanie religijności i ich agresywne
> procesje religiantów. Ale to nie znaczy, że muszę w nich rzucać
> kamieniami, pluć na nich, czy ich bić.

W Nieczech jakieś skrzynki z ogródków wykopują.

https://www.dw.com/pl/niemcy-i-lgbti-koniec-z-tolera
ncj%C4%85/a-49761601

42. Data: 2019-07-28 01:34:54

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-27 14:35, Sundajska pamięć kwantowa wrote:

> https://pbs.twimg.com/media/DcAyvePW4AAW94F.jpg
>
> Karma wróciła i dostał wpierdol.

ale, on podobno z roweru spadł?

43. Data: 2019-07-28 01:39:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-27 14:47, Sundajska pamięć kwantowa wrote:

> cyt.
> rodzina znajduje się pod ochroną i opieką RP oraz że państwo w swojej polityce
społecznej i gospodarczej uwzględnia jej dobro. Rodziny znajdujące się w trudnej
sytuacji materialnej i społecznej, zwłaszcza wielodzietne i niepełne, mają prawo do
szczególnej pomocy ze strony władz publicznych (art. 71).

> Niby jak i gdzie?

> Przeca lewica rządziła i liberały pełoskie rządziły, a ty chcesz od
> prawaków prawa na korzyść LGBTQWERTY? Pogięło cię?
>
> Ogarnij się chłopie. Są wakacje, trza czymś zająć luda, podsycać
> emocje, nic się nie dzieje, wszyscy na urlopach.
>
> https://youtu.be/mNtCczEiQTE

i dzieci mają chwile przerwy, od obleśnych łap obleśnego levactwa...

https://www.dw.com/pl/niemcy-lekcje-wychowania-seksu
alnego-obowi%C4%85zkowe-i-sprawdzone/a-48798198

44. Data: 2019-07-28 17:02:32

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Izaura napisał:

> ale, on podobno z roweru spadł?

Tego nie wiem, oni coraz częśćiej robią z z siebie męczenników,
po ludku z GW przemalowanym na murzyna i czekającym na nienawistne
spojrzenia, po "śmierci" Diduszko wszystko jest możliwe.

45. Data: 2019-07-29 04:35:56

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-28 17:02, Sundajska pamięć kwantowa wrote:

> Tego nie wiem, oni coraz częśćiej robią z z siebie męczenników,
> po ludku z GW przemalowanym na murzyna i czekającym na nienawistne
> spojrzenia, po "śmierci" Diduszko wszystko jest możliwe.

Niemniej jednak z pedofilie trzeba zwalczać nawet wśród LGBTI...

https://www.rp.pl/artykul/388324-Znany-gej-na-czele-
siatki-pedofilow.html

46. Data: 2019-08-04 23:14:41

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Izaura napisał:
> https://twitter.com/GPtygodnik/status/11516161264781
68065

> [...]
> atakują inicjatywę tygodnika?
>
> Dziś w mediach społecznościowych "Gazety Polskiej" pojawiła się
> informacja o tym, że w najbliższym numerze - w kioskach od 24 lipca -
> dodatkiem do gazety będzie naklejka "Strefa Wolna od LGBT" z
> przekreślonym tęczowym symbolem, którym często posługują się
> homoseksualiści, transwestyci i biseksualiści, domagający się m.in.
> wprowadzenia "małżeństw" jednopłciowych. Nalepka to znak sprzeciwu nie
> wobec konkretnych osób, ale wobec radykalnie lewicowej ideologii
> godzącej w rodzinę i wartości, na których od wieków opiera się

a-strefa-wolna-od-lgbt-lewacy-dostali-szalu-instagra
m-cenzuruje

> --

świeżynka
https://www.cda.pl/video/3751858a2

Zniknęło z YT po 21 godzinach, więc warto obejrzeć:)

47. Data: 2019-08-05 19:41:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/08/2019 o 22:14, b...@g...com pisze:

> świeżynka
> https://www.cda.pl/video/3751858a2
>
> Zniknęło z YT po 21 godzinach, więc warto obejrzeć:)

gdyby to byla analiza rzeczywista na pewno warto, to jednak jak czytac
podrecznik, ktory sugeruje, ze jedynym rozwiazaniem problemow rodzinnych
jest wiara w boga, jak podrecznik psychologiczny, ktory uwzglednia wiele
spraw jednak pod warunkiem uznania boga, odpadlem po 10 minutach
--
gazebo

48. Data: 2019-08-05 21:49:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-04 23:14, b...@g...com wrote:
> użytkownik Izaura napisał:

> świeżynka
> https://www.cda.pl/video/3751858a2
>
> Zniknęło z YT po 21 godzinach, więc warto obejrzeć:)

To to?
https://www.youtube.com/watch?v=e-wRldzzUhk
Prof. Marek Jan Chodakiewicz: Historia cywilizacji śmierci w XX wieku

Jak dla mnie, za mocno akcentuje zboczków i ich zboczenia, zamiast
spupić się na rzeczywistych inspiratorach.

Jeszcze ktoś pomyśli, że to zboczki tę rewolucje robią.

49. Data: 2019-08-05 21:51:27

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-05 19:41, gazebo wrote:

> [...]
> jest wiara w boga, jak podrecznik psychologiczny, ktory uwzglednia wiele
> spraw jednak pod warunkiem uznania boga, odpadlem po 10 minutach

Jeśli nadal będziesz zdobywał wiedze w cyklach 10 minutowych, to nigdy
nie zrozumiesz rzeczywistości.

50. Data: 2019-08-06 06:00:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/08/2019 o 20:51, Izaura pisze:

> Jeśli nadal będziesz zdobywał wiedze w cyklach 10 minutowych, to nigdy
> nie zrozumiesz rzeczywistości.

to ty kochasz zniewolenie

--
gazebo