Re: Strój karnawałowy

Data: 2009-01-21 12:38:44
Temat: Re: Strój karnawałowy
Od: "Vicky S." <v...@a...tylko.onet.bez.tego.pl>

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
news:gl6knr$jr1$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Ale po co?
> Przecież na balu jest fotograf, który psryka zdjęcia wszystkim dziecom w
> ilościach miliardowych.

U nas nie robią problemów z tym - można przyjść i fotki pstrykać.
Fotograf jest, ale przed balem kiedy robi dzieciom zdjęcia portretowe. Zdjęcia z balu
to już tylko rodzice sami sobie robią.

Nie dziwi mnie to, bo skoro za album ze zdjęciami dziecka - zdjęcie grupowe, zdjęcie
portretowe duże i dwa małe (9x13) płacimy 26 zł. To pewnie za obsługę balu koszmarne
pieniądze by wziął.

U nas zawsze jest aparat przedszkolny, potem rodzice jeśli chcą dostarczają płyty i
mogą dostać zdjęcia. I to za darmo :)

Pozdrawiam,
Vicky S. - grupowy fotograf :)