Re: Suszone pomidory

Data: 2000-09-19 12:54:51
Temat: Re: Suszone pomidory
Od: "Zolza" <z...@a...net>

Justyna Rudowska wrote in message <000501c0222f$e19c5460$8b8d808b@zakupy>...
>Jakieś przyprawy, chyba wg upodobań.
>Justy
>A tak przy okazji czy może masz suszone pomidory luzem????
Niestety nie mam suszonych pomidorow luzem...Uwielbiam pomidory suszone,
maniakalnie wrecz, natomiast cena 18 zlotych za maly sloiczek wczoraj mnie
zalamala (tym bardziej ze potrafie sloiczek zjesc za jednym zamachem).
Mam zamiar nabyc dobre dzialkowe pomidory, pokroic (wzdluznie) w polowki i
poddac powolnemu suszeniu w piekarniku. Mialam kiedys taki przepis (z Elle)
ale mi wcielo... Nagrzewa sie piekarnik srednio, do chyba 150, i pomidory na
blaszce sobie leza i schna, mozna je troche opiekaczem tez potraktowac.
Ja wiem, ze to niestety nie bedzie to samo, ale moze wyjdzie smaczne, a nie
bedzie tak upiornie drogie.
Dam znac o wynikach eksperymentow po weekendzie, bo mam zamiar w sobote
wlasnie to przeprowadzac.
Magda