Re: Swiadome ksztaltowanie swiata - duszy

Data: 2004-09-13 14:21:38
Temat: Re: Swiadome ksztaltowanie swiata - duszy
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl>

Użytkownik "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ci48qf$cc6$1@news.onet.pl...

> Alez skad! W ogole istnienie tej "drugiej strony" jest zalezne wylacznie
> od ciebie. To przeciez ty wylacznie decydujesz o tym JAKA jest ta druga
> strona i z jakich sie osob sklada, bo to ty ich przyciagasz.

Zdecydowałem, że chce przyciągać głupie cycate blondynki - czy naprawdę
sądzisz, że wystarczy moja mentalna chęć, aby to zrealizować ?

> Nie ma zadnej wzajemnosci. Ty jestes wladca absolutnym swojego
> wszechswiata, ale rowniez kazdy czlowiek jest w takim samym stopniu wladca
> absolutnym, panem i kreatorem swojego swiata, swojego otoczenia, swego
> srodowiska, w ktorym zyje.

Absolutnym władcą i kreatorem możesz być Ty, ja zdecydowanie wole być
chamem, idiotą oraz dupkiem - dzięki temu nie muszę się oszukiwać.

> Czlowiek jest stworzeniem "stadnym" i potrzebuje w swoim otoczeniu
innych
> ludzi.
> Jesli ich nie ma, to podejrzewam, ze jego psychika sie podzieli na
> autonomiczne regiony i zacznie gadac sam ze soba. Jesli cos takiego
> nastepuje WEWNATRZ grupy ludzi - to mamy do czynienia z klasyczna
> schizofrenia, jesli "przydarzy sie" to czlowiekowi samotnemu i
odizolowanemu
> od spoleczenstwa - to bedzie to naturalny proces, czyli rodzaj obrony
"przed
> samotnoscia".

... wiesz co ... wystarczyło powiedzieć "nie wiem", zamiast wymyślać jakąś
teorię na kolanie - byle tylko coś odpisać ... chociaż w sumie - kreatorowi
nie wypada "nie wiedzieć".

Na post po zbóju zaprosił
P.D.