Re: Syn

Data: 2004-12-02 17:10:29
Temat: Re: Syn
Od: emes <c...@m...com>

On Fri, 26 Nov 2004 22:17:56 +0100, Makrofag wrote:

> Bardzo słuszne podejście, lecz nieco idealistyczne. Rozmowa przeważnie nic
> nie daje, chyba że lubi się słuchać kolejnych kłamstw.

"bo każdy ćpun to kłamca", czy o co chodzi?
dlaczego zakładasz, że będzie kłamał?

jeśli stosunki w rodzinie są tak złe, że dziecko nie może szczerze
porozmawiać z rodzicami, to jest to IMHO duuużo większy problem niż
jakieś tam ćpanie. a wina zazwyczaj leży po stronie rodziców...

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org