Re: Syn

Data: 2004-12-03 20:54:37
Temat: Re: Syn
Od: Makrofag <m...@g...pl>

Dnia Thu, 02 Dec 2004 18:10:29 +0100, emes napisał(a):

> "bo każdy ćpun to kłamca", czy o co chodzi?
> dlaczego zakładasz, że będzie kłamał?

Dziecko, które bierze narkotyki musi kłamać - chyba nie idzie do rodziców i
mówi :"mamo, potrzebuję kasy na fetę". Sporadycznie zdarzają się przypadki,
że dziecko samo się przyzna.

> jeśli stosunki w rodzinie są tak złe, że dziecko nie może szczerze
> porozmawiać z rodzicami, to jest to IMHO duuużo większy problem niż
> jakieś tam ćpanie. a wina zazwyczaj leży po stronie rodziców...

Mam wrażenie, że rolę rodziców tutaj się wyolbrzymia - niekiedy poprostu
wejdzie w "złe towarzystwo" mimo najlepszych chęci rodziców.

Makrofag

--
Centrum Psychoprofilaktyki i Psychoedukacji
http://www.cpp.info.pl