Re: Syndrom ateusza

Data: 2008-03-06 23:08:41
Temat: Re: Syndrom ateusza
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

news:fqocjj$c97$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
Stalin. No- taki bezkompromisowy,

> O- i to też cenię: szczerze, bez owijania w bawełnę- zero umizgów:-).

Czemu w takim razie robisz drugiemu co tobie niemile?
Skoncz z tymi umizgami do mnie!

> W takim razie- czy -skoro ta religia to taka antynaukowa głupota- na liście
noblistów- szczególnie z fizyki czy chemii- raczej
> będzie brakować ludzi wierzących? Podobnie jak pośród najlepszych matematyków? Jak
uważasz?
> Bo tak wynika z Twoich wywodów

Jestem pewny, ze bedzie tez brakowalo pedalow...
A wiesz czemu? Bo do homoseksualizmu nikt sie nie przyznaje
w spoleczenstwie, w ktorym sie homoseksualizm przesladuje.
To samo jest z ateizmem. W dzisiejszych ocenach opinii
publicznej w ktorych bada sie tolerancje i szacunek do
roznych grup ludzkich mamy stosunkowo juz wysoko plasujace
sie rasy kolorowe (choc 50 lat temu bylo w tym wzgledzie
bardzo ciezko), calkiem niezle plasuje sie homoseksualizm
wobec ktorego tolerancja sie wzmaga w spoleczenstwie...
Natomiast ateizm wciaz jest "gorszy od faszyzmu" w notowaniach.
Malo kto sie przyznaje do ateizmu publicznie, zwlaszcza gdy
ma cos do stracenia z tego powodu...

Calkiem niedawno, w 1987 roku, prezydent Stanow Zjednoczonych
powiedzial publicznie ze zaden ateista nie moze byc patriota
ani w ogole traktowany jako obywatel USA. Oto oryginalny cytat:
"I don't know that atheists should be considered as citizens,
nor should they be considered patriots. This is one nation under God."
http://www.positiveatheism.org/writ/ghwbush.htm
Na wielokrotne protesty licznego srodowiska ateistycznego w USA
nikt nie reagowal. Ateisci byli olewani jak powietrze.
Jak sobie wyobrazasz zdobywanie sukcesow w jakiejkolwiek dziedzinie
przez ateistow w takiej atmosferze nieakceptacji i braku szacunku?

Inny przyklad, z lokalnego podworka polskiego...
Nie widziales co sie dzialo w Polsce w czasach ostatnich kilku
wyborow? Jaki udzial odgrywala w polityce religia? Widziales
ze ateistow zrownywalo sie z komuchami i "czerwonymi"?

Nie dziw sie ze wielu ateistow nie wychodzi z ukrycia...
To, ze malo jest otwarcie ateistycznych noblistow nie
znaczy ze wszyscy Ci co sie deklaruja jako wierzacy sa
szczerze wierzacy.

Nie zrozum mnie zle - nie twierdze ze jesli ktos jest wierzacy
to jest automatycznie glupi i niezdolny do zdobycia nagrody...
Twierdze tylko tyle, ze Twoje szukanie ateistow wsrod ludzi
madrych i proba dowodzenia ze swiatli raczej wierza w boga jest
obarczone bardzo duzym bledem metody.