Syrop glukozowo-fruktozowy

201. Data: 2016-03-20 16:46:09

Temat: Re: Syrop glukozowo-fruktozowy
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Obyś nigdy nie musiał stanąc sam przed wyborem świńskiego serca do
> przeszczepu...
> Lekarz Ci powie: Trefniś, mamy dla Ciebie serce ze swini genetycznie
> modyfikowanej, ale w marcu 2016 smiales sie z nas, wiec go nie dostaniesz!

Jeden Ryszard (z Wlk. Brytanii) to załapał się nawet na lwie serce.

Jarek

--
Wszystkie Ryśki to porządne chłopy.

202. Data: 2016-03-20 17:04:05

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2016 o 16:28 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> [...]
> Lekarz Ci powie: Trefniś, mamy dla Ciebie serce ze swini genetycznie
> modyfikowanej, ale w marcu 2016 smiales sie z nas, wiec go nie

Ale Ty zwyczajnie NIE ROZUMIESZ (przepraszam za krzyk, ale może obudzi to
jakieś zręby Pszemolowej inteligencji, choć wątpię).
Masti nie podawał zalety: "możemy mieć dostęp do organów do przeszczepów".
On zwyczajnie stwierdził: "drogą całkowicie naturalną doszłoby do _takich_
_samych_ modyfikacji genetycznych, tylko trochę później".
Czaisz różnicę (młotku - za Wiesiaczkiem, może wrescie skutecznie)?

Poczytaj też o dylematach, związanych z tworzeniem zwierzęco-ludzkich
zarodków.
Dopuszczasz, że niektórzy człowieczeństwo cenią wyżej od podobnych Tobie
pożytecznych [...]?
To nie są dylematy wyłącznie Trefnisia - podawałem odpowiednie linki,
możesz poszukać własnych. Ciągle bazujesz na polskiej wiki, choć
wydawałoby się angielski znasz - szukaj tam, gdzie jest _wiedza_ o GMO,
polskie uczelnie narzekają na jej brak, oraz doświadczeń (dosłownie -
studenci skarżą się np. na forum na www.biotechnolog.pl, ale jednocześnie
nie są wcale tak hurraoptymistyczni jak tu lokalni pożyteczni [idioci]).

--
Trefniś

203. Data: 2016-03-20 17:35:27

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Dobre ! :-)

204. Data: 2016-03-20 17:35:28

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> wrote:

> [...]
> w postaci naturalnej (bisacharyd złożony z dwóch monosacharydów -
> glukozy i fruktozy). Na skali smaku słodkiego mamy:
>
> najmniej słodka - glukoza
> trochę bardziej - sacharoza
> zdecydowanie bardziej - stechiometryczna mieszanka glukozy i fruktozy
> czyli ten twój syrop
> najbardziej - czysta fruktoza.
>
> Wartość odżywczą sacharoza i cukier inwertowany mają taką samą. Jak dasz
> cukier inwertowany w miejsce sacharozy - możesz go dać mniej. Skutek -
> dupa rośnie wolniej.
>
> A tak przy okazji - z chemicznego punktu widzenia miód jest syropem

I to pod rozwage wszystkim co cukier nazywaja biala smiercia warto
podłożyć: miodzik, owoce - glownej mierze cukry w wodzie rozbełtane!

205. Data: 2016-03-20 17:35:29

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2016-03-20 05:29, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

> Fobie i obrzydzenia leczą na innej grupie.

Na ktorej?? :-)))

206. Data: 2016-03-20 17:39:22

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Pszemol, kurwa, proszę podaj w końcu te pierdolone zalety GMO!
>
> (Z młotkiem trzeba w jego języku) :)

Dawno juz podalem, widziales linka do wikipedii?

207. Data: 2016-03-20 17:46:39

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> nie są wcale tak hurraoptymistyczni jak tu lokalni pożyteczni [idioci]).

Uspokoj sie, otrzyj piane z ust i stonuj nieco wypowiedz bo tu jest mile
towarzystwo do ktorego nie pasujesz.

1. Linka o GMO podalem do angielskiej wiki.

2. Studenci narzekaja rownież że nie ma dostępnych przepisów na patentowane
leki, na patentowane tworzywa sztuczne czy tez nie sa publikowane kody
źrodlowe do komercyjnych programow komputerowych. Niech narzekaja... Co to
zmienia?

3. Dylematy masz w kwestii korzystania z osiągnięć techniki? Masz inne
opcje - nie korzystaj! Dla mnie swinia z ludzkim sercem to nie człowiek, a
dla Ciebie?

208. Data: 2016-03-20 18:06:18

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2016 o 17:46 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> Trefniś <t...@m...com> wrote:

(...)
> Uspokoj sie, otrzyj piane z ust i stonuj nieco wypowiedz bo tu jest mile
> towarzystwo do ktorego nie pasujesz.

Idź, rozmnażaj się razem z mastim - do tamtego towarzystwa swietnie
pasujesz.
Nb. weź przykład z osobnika, który unika rozmów ze mną - jestem mu bardzo
wdzięczny, wyręcza mnie.
Chyba lepsza wdzięczność, niż obrzydzenie?
EOD.

--
Trefniś

209. Data: 2016-03-20 19:11:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-20 16:43, obywatel Wiesiaczek uprzejmie donosi:

Podnosi ciśnienie.

210. Data: 2016-03-20 19:15:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-20 16:35, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Podam Ci jeden powod takiego zachowania u klientow, bo poznalem kiedy
> akwarystkę, ktora kupowala w sklepie chore lub zdeformowane rybki :-) jak
> ja pytalem czemu to robi to mi odpowiedziala: "muszę, bo wiem ze nikt inny
> ich nie kupi!" :-)
> Takie dobre, naiwne serduszko miała kobitka...
> Może z parchatymi jabłkami na targu jest podobnie?

I ze wszystkim innym też.
https://www.youtube.com/watch?v=6xIpWsHB9oE

Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Chleb upieczony w garnku
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Blog pewnej chinozamężnej osóbki...