Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp

101. Data: 2010-04-25 21:10:43

Temat: Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Wszystko zależy od oczekiwań lurkera.

Jakie oczekiwania może mieć lurker??
Hm...

Ewa

102. Data: 2010-04-25 21:11:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Apr 2010 14:05:03 -0700 (PDT), sampi napisał(a):

> Cóż ja ci mogę ikselko powiedzieć.
> Gdzie dużo dymu, tam nie ma ognia - i to mądre kredo można odnieść do
> każdej płaszczyzny życia.

A to jest dużo tego dymu??? Coś Ty, ja przecież nawet 1/1000 nie opisałam
:-)

> Tutaj mozesz nawpisywać co ci tylko przyjdzie do głowy i niekoniecznie
> musi
> mieć to odzwierciedlanie w rzeczywistości.

Nie musi, jasne. Ale ma.
No przykre.

> Taka jest prawda - wasza wysokość.
> Czy twój mąż czyta czasem twoje tutejsze wypowiedzi?
> E głupia, po co ja w ogóle o to pytam - to oczywiste, ze nie.

Oczywiście, że nie - ponieważ JA mu czytam czasem, albo opowiadam, i to nie
tylko swoje, ale i Twoje, i Chirona, i Medei, i Paulinki, i Panslavisty, i
Aichy, i wielu innych :-)
On narzeka, że w czytniku czcionka za mała - a ja nie powiekszam, bo za
dużo musiałabym przewijać a potem dla siebie znowu ustawiać mniejszą.
Dlatego zresztą MŚK (tzn ze względu na konieczność czytania drobnego druku)
nie lubi komputera i nie daje się do niego wołami zaciągnąć, ja załatwiam
nasze wszystkie sprawy w necie :-)

103. Data: 2010-04-25 21:11:20

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-25 23:00, Ikselka pisze:

> Wiesz co, masz rację! To własnie musi być coś takiego!

No ale że osiągnęliśmy w tej sprawie zgodę,
to teraz pewnie reszta obojętnych i obiektywnych
geniuszy rzuci się żeby zaprzeczyć.
Pewnie gdyby wplótł tu jeszcze jakiś motyw religijny
to glob zaryczałby wszystkich swoimi maturalnymi naukowymi naukami ;-)
Piotrek

104. Data: 2010-04-25 21:11:38

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Z tego co pamiętam Sender nawet wrzucił maila, żeby mogła mu wysłać na
> priv próbkę swoich wprawek.
> A tu takie prawdziwe rozczarowanie ;)

No tak, ale nie mamy pewności, po której stronie to rozczarowanie. ;)

Ewa

105. Data: 2010-04-25 21:12:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Apr 2010 23:05:42 +0200, Piotr napisał(a):

> Wszystko zależy od oczekiwań lurkera.
> Im większe, tym większe rozczarowanie i to jest
> potem trochę jak samo nakręcająca się spirala.
> Piotrek

Sama Ewa przykładem. Ale oczywiście "nie przekonuje jej" to :-)

106. Data: 2010-04-25 21:12:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Nie chce mi się za bardzo dementować Twoich tez,
> ale byłbym wdzięczny, gdybyś skierowała swoje zainteresowanie
> w bardziej sensowne obszary.

Byłabym bardzo zobowiązana, gdybyś nie mówił mi, co mam robić.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

107. Data: 2010-04-25 21:15:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Apr 2010 23:11:20 +0200, Piotr napisał(a):

> [...]
> Pewnie gdyby wplótł tu jeszcze jakiś motyw religijny
> to glob zaryczałby wszystkich swoimi maturalnymi naukowymi naukami ;-)

he he :-)

108. Data: 2010-04-25 21:15:48

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-25 23:10, medea pisze:

> Jakie oczekiwania może mieć lurker??
> Hm...
>
> Ewa

Niespełnione.
Z tego co pamiętam, zwykle ogranicza się do obserwacji
z powodu jakichś niespełnionych oczekiwań,
które jednak nie wygasają, ale determinują emocje
przeżywane wraz w wybranymi przez siebie, obserwowanymi osobami.
Gdzieś tu w necie była jakaś analiza tego zjawiska
i to napisana w dodatku przez osobę dość wiarygodną
- jakiegoś socjologa chyba.
Piotrek

109. Data: 2010-04-25 21:16:17

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No tak, ale nie mamy pewności, po której stronie to rozczarowanie. ;)

Chyba obustronne patrząc na to, jak zareagował na moje spostrzeżenie.
Widać wyraźnie, że nie chce tego tematu poruszać, może Iza przybliży
szczegóły?
Chociaż chyba wyłazi ze mnie zwykłe wścibstwo, a to do mnie niepodobne ;)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

110. Data: 2010-04-25 21:17:09

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> No ale że osiągnęliśmy w tej sprawie zgodę,
> to teraz pewnie reszta obojętnych i obiektywnych
> geniuszy rzuci się żeby zaprzeczyć.

Żeby wykluczyć ewentualne posądzenie o geniusz, pragnę zwrócić uwagę, że
wysłałam mojego posta w identycznym czasie co XL. ;)

> Pewnie gdyby wplótł tu jeszcze jakiś motyw religijny

Ależ był! ;)

Ewa

Robertowi.P. Q uzdrowieniu
propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?