Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<hr1p60$hpl$1@news.onet.pl> <1vhf1dscsm5bh.18q70wuomo4sy$.dlg@40tude.net>
<3...@v...googlegroups.com>
<1taxyhimx1lbq$.1l2gxczx4tj24.dlg@40tude.net>
<9...@k...googlegroups.com>
<1o3vpt1b87n61.gzy9z42hky3u$.dlg@40tude.net>
<e...@r...googlegroups.com>
<1...@4...net>
<6...@g...googlegroups.com>
<j96176l7a41n$.klox0k8449r0$.dlg@40tude.net>
<9...@2...googlegroups.com>
<1...@4...net>
<3...@r...googlegroups.com>
Date: Sun, 25 Apr 2010 23:11:08 +0200

Dnia Sun, 25 Apr 2010 14:05:03 -0700 (PDT), sampi napisał(a):

> Cóż ja ci mogę ikselko powiedzieć.
> Gdzie dużo dymu, tam nie ma ognia - i to mądre kredo można odnieść do
> każdej płaszczyzny życia.

A to jest dużo tego dymu??? Coś Ty, ja przecież nawet 1/1000 nie opisałam
:-)

> Tutaj mozesz nawpisywać co ci tylko przyjdzie do głowy i niekoniecznie
> musi
> mieć to odzwierciedlanie w rzeczywistości.

Nie musi, jasne. Ale ma.
No przykre.

> Taka jest prawda - wasza wysokość.
> Czy twój mąż czyta czasem twoje tutejsze wypowiedzi?
> E głupia, po co ja w ogóle o to pytam - to oczywiste, ze nie.

Oczywiście, że nie - ponieważ JA mu czytam czasem, albo opowiadam, i to nie
tylko swoje, ale i Twoje, i Chirona, i Medei, i Paulinki, i Panslavisty, i
Aichy, i wielu innych :-)
On narzeka, że w czytniku czcionka za mała - a ja nie powiekszam, bo za
dużo musiałabym przewijać a potem dla siebie znowu ustawiać mniejszą.
Dlatego zresztą MŚK (tzn ze względu na konieczność czytania drobnego druku)
nie lubi komputera i nie daje się do niego wołami zaciągnąć, ja załatwiam
nasze wszystkie sprawy w necie :-)