Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp

181. Data: 2010-04-26 09:34:41

Temat: Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> To koniecznie musimy się spotkać, bo córka marudzi, że chce tęczę
> zobaczyć.

Ixi nie wystarczyła jej?

Qra

182. Data: 2010-04-26 09:47:40

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Ixi nie wystarczyła jej?

Ixi nie rozszczepia światła. Ixi nosi je w sobie.

PS: I proszę mnie tu na złą drogę nie sprowadzać (tbz).
Ewa

183. Data: 2010-04-26 10:25:47

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Aaa, no tak, a ja już szpilę poczułam. ;)))

To nie moja.

> Hm, myślisz? To by było zbyt proste i takie głupie jakieś...

No takie niestety są fakty.
Piotrek

184. Data: 2010-04-26 10:34:49

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> [...]
82owieka)

> Hm, ciekawe czy sprzedają wibratory tej wielkości. Jeżeli tak, to
> byłby to jakiś dowód, że jest na taką wielkość faktyczne zapotrzebowanie.
>
> Ewa

Nie wydaje wam się, że prezentowane tu jakby kompleksy
są trochę jakby nieco płytkie?
Piotrek

185. Data: 2010-04-26 10:44:42

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Nie wydaje wam się, że prezentowane tu jakby kompleksy
> są trochę jakby nieco płytkie?

Nawet bardzo płytkie. ;)))

Ewa

186. Data: 2010-04-26 11:02:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <m...@o...eu> tak oto plecie:

> Nawet bardzo płytkie. ;)))

W tym zakresie co innego musi być głębokie. Np. wiara.

Qra

187. Data: 2010-04-26 11:43:01

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Kwi, 11:18, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Szkiełkiem. I okiem. I calówkom.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Tak, my bieduli musimy niestety ze szkiełkiem powiększającym
chodzić, bo cóż nam innego pozostało - jak w europie tylko na zapałkę
można znaleźć. ;)
--
sampi

188. Data: 2010-04-26 11:43:41

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

82owieka)

> Hm, ciekawe czy sprzedajÄ? wibratory tej wielkoĹ?ci. JeĹźeli tak, to
> byĹ?by to jakiĹ? dowĂłd, Ĺźe jest na takÄ? wielkoĹ?Ä? faktyczne
> zapotrzebowanie.

Wetne sie tutaj.
Nie o wibratorach, ale tez o duzym...
IMO dla faceta to wcale nie jest fajne miec wielka fujare. Podczas seksu
musi byc bowiem niezwykle ostrozny, by partnerce krzywdy niechcacy nie
zrobic. A przyjemnosc tez mniejsza.
Nie zazdraszczam IXI malzowi.
I.

189. Data: 2010-04-26 11:46:46

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Kwi, 13:02, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie medea <m...@o...eu> tak oto plecie:

> W tym zakresie co innego musi być głębokie. Np. wiara.
>
> Qra

Ty już qra, MUSI już przeżyłaś swoje apogeum głębi, ze taka obstukana
w temacie? ;)
Będę się za ciebie modlić, żeby ci sie jeszcze choć z raz do roku,
choć z 10 cm trefiło ;)

--
sampi

--
sampi

190. Data: 2010-04-26 11:55:14

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Kwi, 13:43, Marchewka <s...@g...pl> wrote:

> [...]
> IMO dla faceta to wcale nie jest fajne miec wielka fujare. Podczas seksu
> musi byc bowiem niezwykle ostrozny, by partnerce krzywdy niechcacy nie

Toż i to, cały czas usiłuje je uzmysłowić, ze nie zazdroszczę jej aż
tak bardzo jak ona by chciała.
Co nie zmienia faktu, ze ośmiesza swojego chłopa.
Ja sie przyjmie,ze kobieta ma 1.90wzrostu to i parametry do takiego
monstrum muszą być adekwatne.
Natomiast jeśli kobieta ma 1.60 albo mniej to taki mutant nie stanowi
dla niej powodu do radochy - z ręka na sercu.
No chyba ze sie lubi harkor.

Tak sie zastanawiam ikselka.... a na te jego 24 na 4-5h starcza mu
krwi w organizmie, zawrotów głowy z niedotlenienia nie dostaje?
--
sampi

Robertowi.P. Q uzdrowieniu
propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?